|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Film Her kan du finde filmanmeldelser indsendt af brugerne på snyd.dk |
Film Ønskeliste
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
her er en liste over film vi gerne ville have en anmeldelse på. gerne nogle af de nye biograf film men også gamle film
vær venlig at sende mig en E-MAIL eller Private Message om film. og den vil blive tilføjet på listen min e-mail kan du vidst finde i min signature husk popkorn ! Ønskeliste til film. alle dem med link er der allerede lavet og vil blive fjernet efter en uge Step Brothers Tropic Hunters Yes Man Wild Child Sex Drive The Day The Earth Stood Still The Spirit PS: vis nogen af jer har set en af disse film ville det være fedt med en anmeldelse. selv en kort en er fin
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 15-01-09 kl 19:52. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
tilføjet
![]() tror selv jeg vil gå ind og se nogle af de film så jeg kan skrive om dem det giver også masser af indlægs points ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
,men det skal da ikke vær en film, som vi IKKE har set, vi skal anmelde.
dvs. at hvis nu jeg skrev, at vi skulle have en anmeldelse om en film, som du ikke har, kan det jo blive lidt svært. eller vil du virkelig opfylde vores ønsker? jamen så har jeg da noget du måske kan lave en anmeldelse om. (sender via pm)... oh ja hvis i ikke viste det så.... Premiere - dr.dk/DR2/Premiere og det bedste er at i kan være med i klubben ved at give dem en video hvor du anmelder en film... (bare hvis du gerne ville det )
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 14-01-09 kl 21:26. Grund: sproglige fejl osv. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
altså. har overvejet selv at gå i biograffen og se Yes Man eller nogle af de andre film som jeg så vil anmelde
jaa det lyder lidt svært at anmelde en film man ikke har set. lol xD
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
må da sige held og lykke med det så... det får du nok brug for
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:07.

【ツ】

)

Linear Mode