Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Anmeldelser > Anmeldelser af Film
Bekendtgørelser

Anmeldelser af Film Her kan du finde filmanmeldelser indsendt af brugerne på snyd.dk

Shogun

Svar

LinkBack Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 13-01-09, 13:02   #1 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard Shogun

hey
jeg så Shogun for snart en måned siden og jeg syntes den er pisse go' vis i har den i et skab eller kender nogen som har den spør om i kan låne den

filmen handler om et skib Eramus som havner i japan sammen med 7 mænd ombord. japanerne tror de er fjendtilige og deres kaptajn frygter at de aldrig kommer væk men han får et tilbud af japanerne og kaptajn Blackthorne (hovedpersonen) efter noget tid i japan skal han sejles til deres leder Toronaga hvor de skal diskutere hvordan deres skib er bygget og hvordan deres kamp tekniker fungerer. Blackthorne får mange problemer under vejs mest fordi han er så vigtig men også fordi han ikke snakker japansk. de "onde" præste som kun tænker på at skaffe penge er de eneste som snakker japansk og engelsk men blackthorne stoler ikke på dem af gode grunde og den bedste grund er fordi hans første møde med en af disse præste løj over for by ledern og nægtede at oversætte det han bedte om

ekstrem god film. den varer i omkring 7-9 (disk 1-4) der er ikke så mange kampe i filmen så jeg vil ikke kalde det en action film men historien er god og filmen er også meget spændene selvom man ikke forstår japansk (der er næsten altid en oversætter i filmen) men man får det samme intryk af japan som hovedpersonen gør så man misser ingenting. en rigtig god måde at lave filmen på
filmen er gammel. meget gammel så "effekterne" er ikke særlig gode. altså når de sejler så ser det lidt dårligt lavet ud men de sejler kun 2-4 gange i filmen så det er ik noget man lægger mærke til
filmen forgår på land men jeg siger ikke at der ikke er nogen sværd kampe. det er jo japan (samuraier) det er helt klart en film som jeg vil bruge min ferie / weekend på at se og man kan sagtens se den igen efter et halvt år fordi filmen er så lang så man glemmer det meste af den jeg bryder mig dog ikke om slutningen på filmen hvor de fortæller hvad der ellers skete. de kunne godt ha brugt mindst 1 time på at vise det.. men det ødelægger ikke oplevelsen IMO

vil give filmen 9/10 stjener på grund af længen. historien og de flotte bygninger og kostumer man ser i filmen det er en MUST SEE

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 13-01-09, 13:14   #2 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Lækkert nok !
Jeg har desværre ikke set den - men cool nok anmeldelse.
Gammel 13-01-09, 13:18   #3 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Standard

Klik på billedet for at åbne i fuld størrelse eller for at flytte billedet.

man skulle vidst kunne købe den her
Shogun - Box >> Dvd Film >> Køb Dvd Film Til Lave Priser Online

Gammel 13-01-09, 14:39   #4 (permalink)
Dark Lord of the Sith

Darth Master's Avatar

Vundne Tuneringer: 7

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: København
Alder: 22
Darth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sig
Points: 5,874, Level: 49 Points: 5,874, Level: 49 Points: 5,874, Level: 49
Level up: 62% Level up: 62% Level up: 62%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard

Hvor gammel er den?
Darth Master er offline   Citer
Gammel 13-01-09, 15:14   #5 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Ca. 29 år - 1980.
Gammel 13-01-09, 16:37   #6 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Standard

ja. meget gammel men alderen gør ikke rigtig nogen forskel for de eneste våben de bruger er bue og pul og sværd så det er ikke fordi der er noget dårligt lavet. der er ikke noget i filmen som kunne være lavet bedere end det faktisk er i forvejen

Gammel 13-01-09, 16:45   #7 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

17 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Ja en rigtig god film jeg tydeligt kan huske fra min ungdom. Sjovt at den stadig falder i nogens smag (glæder mig at i kan se igennem special effects mv.) historien er nemlig brand god.

Der var også et spil til amiga i 80erne ved navn shogun, det havde vi meget sjov med.

SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 13-01-09, 22:35   #8 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,295, Level: 70 Points: 11,295, Level: 70 Points: 11,295, Level: 70
Level up: 12% Level up: 12% Level up: 12%
Aktivitet: 50% Aktivitet: 50% Aktivitet: 50%
Standard

ah... ja det var tider.... kan sagtens huske da jeg så karate kid eller back to the furture seriene. nutidens film er ikke så gode længere. (kun nogle er gode)

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Gammel 14-01-09, 16:53   #9 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Standard

sandt nok.. der bliver brugt for lang tid på at special effects og kampe i stedet for en god historie eller gode kostumer. feks Hancock. halv-dårlig historie. fede special effects. nice lavet kampe. okay-nice repliker (jokes osv) en fin film som sagtens kan ses af folk men historien er meget vigtig for en film.. også spil det er nedern at spil og film mangler historie i gamle dage havde man ikke meget at lave film med men det blev sku nogle gode nogen (ik dem alle sammen)

Tak for alle jeres svar. vil måske skrive nogle anmeldelser vis jeg ser en go' film

Gammel 14-01-09, 16:58   #10 (permalink)
Dark Lord of the Sith

Darth Master's Avatar

Vundne Tuneringer: 7

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: København
Alder: 22
Darth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sig
Points: 5,874, Level: 49 Points: 5,874, Level: 49 Points: 5,874, Level: 49
Level up: 62% Level up: 62% Level up: 62%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard

Well, det er jo sådan at det generelt er nemmere at lave effekter og pæn grafik, frem for at bruge tid på en historie.
Darth Master er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:35.