|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Film Her kan du finde filmanmeldelser indsendt af brugerne på snyd.dk |
the time machine (2002)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
The Time Machine (2002)
billede http://www.cinemaland.it/public/Imma...%20Machine.jpg Titel: The time machine Instruktør: Simon Wells Skuespillere: Guy Pearce ... Alexander Hartdegen Samantha Mumba ... Mara Mark Addy ... David Filby Nogle som i måske ikke kender Handling (kort): Vi er i 1900 tallet. Alt er gammel og kedeligt. Folk går med bowlerhatte osv. En professor i mekanik og fysik bliver forlovet men så sker der en ulykke hvor kæresten så dør. 4 år efter laver han en tidsmaskine og prøver at ændre tiden. Hvorfor den er fed: Fordi at filmen beskriver hvad der sker hvis man ændrer tiden. Også er det en god hjernebryder. Efter jeg så filmen følte jeg mig, som om jeg fandt meningen med livet. De viser over 800.000 års forandring, og fremtiden i år 2030! Den beskriver en mands søgen efter kun et spørgsmål "hvad nu hvis"? Effekterne er helt fede og man føler sig, som om man er med i filmen. En er mine top 10 lister over de bedste film. den får helt klart 10/10 af mig ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 05-04-10 kl 15:40. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | Soyaman (05-04-10) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Lille fejl på det øverste link. Du har sat ] til sidst så linket ikke virker.
ellers godt lavet
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wow! Den film sad jeg og så i nat
Det var første gang jeg så den, og den er sgu fed nok.Tak for anmeldelsen =)
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
samme her. det er sgu en af mine yndlings film (lige efter "en vampyr's bekendelser")
![]() fantastisk historie samt skuespil. og rimelig realistisk af en "time-travel" film ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:56.

Det var første gang jeg så den, og den er sgu fed nok.

Linear Mode