|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Film Her kan du finde filmanmeldelser indsendt af brugerne på snyd.dk |
Brüno
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så er den her! skaberen bag Borat har nu lavet en helt ny film som er mindst dobbelt så sjov som Borat.. Brüno!
![]() Brüno er en 19 årig tysk mode designer med den "perfekte" krop. han bliver meget upopulær efter en lidt grim scene. og vil nu bliver populær ved at starte forfra i USA. Brüno er lidt speciel. og som mange nok ikke ved.. så er han bøsse ![]() David Letterman - Brüno. de 10 bedste grunde til at gå ind og se Brüno filmen's historie er nem at følge med i. og den er utrolig sjov hele tiden. de har virkelig gjort det godt med denne her film. vil helst ikke afsløre noget da hele filmen er fyldt med sjove jokes og hvis jeg fortalte dem ville det ødelægge filmen ![]() se traileren og david lettermans show som jeg linket over fører til. ser ikke selv David Letterman. men den vil give dig en idé om hvordan filmen er (intet afslørende)filmen er meget sjov. og gør grin med bøsser, men intet som vil gøre en sur. intet er planlagt. og det er det som gør den så utrolig sjov! man ved aldrig hvad der vil ske og det overrasker en hver gang. har lige set den i bio. og kan ikke vente til den kan lånes i Blockbuster for den er virkelig værd at se igen den er dog lidt grov i sproget og det tøj han går i. ville derfor ikke forslå denne film til sarte sjæle. da han er "overdrevet" bøsse og kan lide at gøre grin med det så han har ikke utrolig meget tøj på, for det meste af tiden ![]() det er ikke særlig meget at sige om denne film.. den er bare sjov, virkelig, virkelig sjov. men skal dog advares mod sproges og nøgenhed. men ellers er det dét. de bedste 2 timer i mit liv! så gør digselv en tjeneste og brug lidt under en time på at se disse youtube videoer og smut ind og se den i biografen! jeg giver denne her 5 stjener for sjoveste film jeg LÆNGE har set Citer:
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
lol... det er bare synd at jeg ikke har biograf (den gik konkurs -_-) ellers ville jeg gerne have set den :P
nu får jeg bare endnu mere lyst til at se den... og btw fed anmeldelse
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tak. en god film kræver en god anmeldelse
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:07.

Linear Mode