Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Anmeldelser > Anmeldelser af Computerspil
Bekendtgørelser

Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil

[INDEKS] World of Warcraft

Svar

LinkBack Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 13-02-09, 12:14   #1 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Thumbs up [INDEKS] World of Warcraft

ja. har undret mig over der er ingen der har lavet en anmeldelse om WoW. så nu laver jeg den altså
jeg er også meget kendt for min MMORPG Guild Wars anmeldelse så håber denne anmeldelse bliver en lige så stor succes og vil kunne blive fundet på google nemt så vi får lidt flere brugere

imens i læser dette sidder jeg med mit indlæg og redigerer mangler dog stadigvæk at skrive en smule. jeg tager nogle screenshot senere så den bliver perfekt.
Sm

World of Warcraft

Historie:

spillets historie er meget lang og forvirrende. den handler om krig.
det er Horden mod Alliancen, de kæmper og der kommer nye forhindrer som gamle krigere med en stor hær af udøde. nye racer som hjælper til og andet
historien er alt for lang og forvirrende til at blive fortalt på en anmeldelse, men du kan læse om den her

Gameplay:
spillet World of Warcraft. også kaldet WoW er ultra populært over hele verden, der er mange millionere som spiller spillet
spillet er simpelt og sjovt. grunden til den store succes er Patchs og udvidelser
Blizzard (skaberne af WoW) upgraderer spillet med udvidelser som giver adgang til nye lande, items, magier og nye levels. tusindvis af forskellige til hver gang
for at starte WoW skal du vælge dig realm, husk at spørge dine venner hvad for et de spiller på da du ikke kan transportere din karakter over til et andet realm (man kan ikke spille eller snakke med folk fra andre realms undtagen i pvp. men chancen for at mødes der er meget lille). vælg din Race og så din klasse. alle racer har forskellige fordele og alle klasser er forskellige. du skal dog betale en lille sum penge hver måned via kredit kort, ca 100kr (du kan vælge at bruge Pre-Paid card, men de koster omkring 219 kr og det virker 2 måneder)

i spillet kan du lave en masse forskellige ting hvilket gør dette spil unikt i forhold til andre MMORPG spil. du kan feks gå ud og klare quests så du kommer i højere level, gå i Dungeon (instances som det også bliver kaldt) få godt gear og så ud og queste igen. spillet tilbyder en stor verden du kan vride dig rundt i lige fra lvl 1 til 80, vis du bliver træt af at queste eller gå i instances kan du altid (vis du spiller på en RP server) starte med at spille rollespil. det er nok sjovest i de højere lvl men gætter på det er fint for de små levels
som du stiger i level får du adgang til nye områder og nye magier og armor.

lidt mere info

spillet er utrolig stort og kan sagtens underholde en ny spiller i mindst 100 timer. grafikken er dog stadigvæk lidt dårlig men det forhindrer ingen i at spille det. spillet ser godt ud og det har meget meget få fejl. finder du dog en fejl i spillet vil den blive rettet og fjernet i løbet af en uge eller mindre
Blizzard yder utrolig god support vis du har tekniske problemer med spillet eller er blevet hacket
der er så mange der spiller WoW så du er næsten aldrig alene. der er mange spillere men verden er stor så du skal ikke være bange for du ikke kan klare en quest fordi nogen har dræbt monstrene. dette sker dog engang imellem men det kan ikke undgås i MMORPG spil

World of warcraft bliver tit sammenlignet med andre spil og du har sikkert hørt om det før. jeg vil dog tilstå at spillet ikke er så holdbart som folk går og siger
du kan sagtens spille spillet i 3 år uden problemer men man skal altså holde en lille pause engang imellem så man ikke mister lysten til spillet. et andet problem er også penge. vis man ikke har mange penge kan det være svært at skulle betale for dette spil i så lang tid, medmindre man har en ordenlig syg rig onkel et sted i tyskland

spillet er for: dig som godt kan lide et stort MMORPG spil med mange muligheder. dig som kan lide rollespil (rp realms) og spil i én
spillet bør ikke spilles af: dig som hader lange spil uden slutning. dig som syntes at en god historie er et minimums krav for computer spil.

fordele: spillet er så stort og der er så mange spillere så du føler dig aldrig ensom, og fordi folk betaler Blizzard tjener de penge til Patchs (mindre fejl i spillet) udvidelser som giver dig endnu flere quests. Blizzard har også et stort og godt support team, de er meget fokuseret på support. og det er godt da andre spil måske ikke har sådan et godt hold
ulemper: spillet er stort og der er så mange spillere, det kan godt være irriterende engang imellem når man bare har lyst til at være alene
du skal betale ca 100kr om måneden, det kan godt løbe op i et stort beløb efter et års tid. ensformet quests og gameplay (udvidelser giver nye slags quests og andre ting at lave som lidt dækker over dette men stadigvæk ikke helt) når man når op i de højere level (dvs når man har spillet et godt stykke tid med den samme karakter)

Holdbarhed: 10 [spillet får 10 fordi man kan spille det i så lang tid uden at have gennemført det, de upgraderer hele tiden spillet så man bliver aldrig 100% træt af det]
lyd & musik: 4 [lyden er utrolig dårlig i spillet, magi lyden er fin men syntes ikke at monstrene giver en særlig god lyd fra sig når de dør. og der er heller ikke nogen baggrunds musik, det eneste man hører at ens hest (eller andet dyr's) føder som rammer jorden igen og igen]
grafik: 8 [jeg har valgt at give WoW 8 i grafik pga at det flotte design, man bliver aldrig helt træt af grafikken. meget unikt og flot lavet, de kunne dog godt forbedre den lidt. den er nok på en 7'er men alligevel trækker den sig op på 8 fordi man ikke rigtig bliver træt af naturen i WoW]
gameplay: 10 [spillet får 10 i gameplay pga det unikke gameplay Blizzard har skabt. man kan spille med sin karakter utrolig længe uden at kede sig og når man så begynder at kede sig, kan man starte en ny karakter op og skifte mellem dem så man aldrig bliver træt af WoW]

score: 9
spillet får 9 og syntes helt klart det er værd at "prøve" giv det det en chance . det er virkelig en stor succes og der er mange der spiller det og det er der en god grund til, ik? der er dog nogle typer som ikke kan lide den her slags spil og vis du syntes at WoW er kedeligt og alt for ensformet vil jeg forslå at du stopper lige med det samme! du kan ende med at stoppe og have midstet tusindevis af kroner fordi du bare blev ved
jeg vil dog forslå at du køber nogle ekstra reserve spil som du kan spille når WoW keder dig så du slipper for spillet et stykke tid indtil du begynder at savne det. så kan du fortsætte

min lille samling af spil passer perfekt. jeg spiller WoW og når jeg så keder mig med det tager jeg et andet frem som jeg kan underholde mig med en månedstid
min spil samling: Warcraft 3 Frozen Throne
Guild Wars
Call of Duty 4

du kan garanteret også spille andre spil som Age of Empires, Gears of War eller andre store spil navne, vil dog ikke forslå Age of Conan. jeg har hørt det minder om WoW i gameplay og heller ikke Warhammer da det minder utrolig meget om WoW bare med lidt flere fejl og bedre grafik

spillet er billigt og du kan bruge dit 14 dages prøve kort som du får med i spillet for at teste om du kan lide det. vis du kan - kan du starte med at betale og spille held og lykke
advarsel: giv IKKE din account informationer ud til nogen. og lig det IKKE ud på nettet. folk vil prøve at hacke dig ved at gætte dit password eller på en anden måde, hold dit kodeord hemeligt, skift det evt en gang om måneden og fortæl især ikke dit brugernavn til nogen
ved du at du skal spille WoW et offentligt sted [feks en netcafé eller på klubben] skift dit kodeord før du tager afsted til et midlertidligt kodeord og skift det tilbage når du kommer hjem

off-topic:
så er der billeder, men kunne ikke rezize dem så håber i kan gøre det mange tak.
Vedhæftede billeder
Filtype: jpg WoWScrnShot_022009_142049.jpg‎ (70.6 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg WoWScrnShot_022009_143516.jpg‎ (81.1 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg WoWScrnShot_022009_144430.jpg‎ (76.1 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg WoWScrnShot_022009_144851.jpg‎ (63.9 KB, 1 visninger)

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne

Sidst redigeret af Soyaman; 20-02-09 kl 15:12.
Soyaman er offline   Citer
Gammel 13-02-09, 13:39   #2 (permalink)
Prepare for Combat

combatcarl's Avatar

1 Highscore
Vundne Tuneringer: 3

Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
combatcarl ligger på 0 i omdømme
Points: 4,240, Level: 41 Points: 4,240, Level: 41 Points: 4,240, Level: 41
Level up: 45% Level up: 45% Level up: 45%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via MSN til combatcarl Send en besked via Skype™ til combatcarl
Thumbs up

Jaa den måtte komme før eller siden. fed anmeldelse
Gammel 13-02-09, 13:44   #3 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Standard

mange tak

Gammel 13-02-09, 13:45   #4 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Feeeeed anmeldelse Soya !
Gammel 13-02-09, 16:12   #5 (permalink)
Senior Medlem

Blackjack's Avatar

2 Highscores

Medlem siden d.: Oct 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 16
Blackjack ligger på 0 i omdømme
Points: 5,084, Level: 45 Points: 5,084, Level: 45 Points: 5,084, Level: 45
Level up: 67% Level up: 67% Level up: 67%
Send en besked via Skype™ til Blackjack
Standard

Ja den var SUPER

En Masse nye Userbars Her!
Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt!
Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk

Feel Free to Add!
Steam ID: Blackchaif
Youtube: DanzielDaVinci
Blackjack er offline   Citer
Gammel 15-02-09, 13:13   #6 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Standard

tak. og undskylder der ikke er kommet billeder endnu. men har haft ven på besøg i weekenden så kunne ikke bare sidde og nørde uden ham :P det er jo uhøfligt
men billeder kommer sådan i løbet af ugen, jeg har ferie sååå det kan ikke tage mange dage
tak for jeres tålmodighed

Gammel 15-02-09, 17:09   #7 (permalink)
X360 Fanboy

Timelime's Avatar

Sted: Danmark, Vejle
Timelime har en gylden aura om sigTimelime har en gylden aura om sig
Points: 3,327, Level: 35 Points: 3,327, Level: 35 Points: 3,327, Level: 35
Level up: 85% Level up: 85% Level up: 85%
Send en besked via MSN til Timelime
Standard

Angående om at prøve spillet:

World of Warcraft - Download gratis demoversion
Gammel 17-02-09, 22:12   #8 (permalink)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Sig endelig til når den skal på bloggen .
Gammel 18-02-09, 13:06   #9 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Standard

sure. men jeg har lidt problemer med mit internet samt hovedpine.
det er svært at finde lysten til at tage Screenshots når man har smarter i ansigten

men jeg ska nok sige til. tak

Gammel 18-02-09, 14:17   #10 (permalink)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Standard

Citer:
score: 9
spillet får 9 og syntes helt klart det er værd at "prøve" giv det det en chance . det er virkelig en stor succes og der er mange der spiller det og det er der en god grund til, ik? der er dog nogle typer som ikke kan lide den her slags spil og vis du syntes at WoW er kedeligt og alt for ensformet vil jeg forslå at du stopper lige med det samme! du kan ende med at stoppe og have midstet tusindevis af kroner fordi du bare blev ved
jeg vil dog forslå at du køber nogle ekstra reserve spil som du kan spille når WoW keder dig så du slipper for spillet et stykke tid indtil du begynder at savne det. så kan du fortsætte
Overall scoren er vel 9? Jeg vil klargøre den, så Claus hurtigt kan smide de kommende billeder på .

Sidst redigeret af † Daniel †; 18-02-09 kl 14:28.
† Daniel † er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:13.