|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
[INDEKS] World of Warcraft
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeg skal værdfald ikke spille den for jeg hader spil uden slutninger. (også fordi at man skal bruge SÅ lang tid på det, når man ikke har den tid til det. + at man skal betale for det.)
og desuden så skal man altså ha MASSER AF TID. og være hurtig med lektierne og arbejdetet for at kunne få plads til det her.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 18-02-09 kl 21:00. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja. spillet kræver dog du har masser af tid, men vis du har det så er det en mulighed.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
sandt nok men når jeg har andre ting at tage mig til så har jeg kun weekenderne til at spille på (og det er lidt)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator
nå ja. en weekend er slet ikke nok til at få den fulde nydelse af WoW. især når man tænker på at det kræver betaling
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Forum Bossen
Jeg har lagt anmeldelsen på bloggen soya
World of Warcraft – Anmeldelse | Anmeldelser af fede spil
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 21-03-10 kl 19:15. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:55.

【ツ】
Linear Mode