|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
[INDEKS] Dragon Quest IIV (8) journey of the cursed king. (PS2)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
heh det er ok
man siger jo "tålmodighed er en dyd"
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så afventer den godkendelse af SnydAdmin, før den er tilgængelig for læsere
. Billeder må SnydAdmin smide ind, da jeg stadig har problemer med, at øge/mindske billedernes opløsning (også selvom jeg brugte Resizr, som fortalt over MSN. Den fungerer bare ikke ).Det er tilsyneladende heller ikke muligt, at vise YouTube videoen, medmindre man trykker på linket. Sidst redigeret af † Daniel †; 15-01-09 kl 20:55. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
øh ok det er i orden... man kan jo altid finde større udgaver af billederne på google eller andre steder
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har noget at gøre med, at de viste billeder skal have en bestemt størrelse, så de hverken fylder for lidt eller for meget, når siden vises - noget Paint åbenbart heller ikke kan finde ud af
. Ganske ubrugeligt værktøj!Men nok om det. |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er lagt på bloggen. Tak Daniel
Dragon Quest IIV (8) Journey of the Cursed King - Anmeldelse | Spilanmeldelser - Snyd.dk
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
uhm admin i siden står der...
Citer:
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:53.

man siger jo "tålmodighed er en dyd"

. Billeder må SnydAdmin smide ind, da jeg stadig har problemer med, at øge/mindske billedernes opløsning (også selvom jeg brugte Resizr, som fortalt over MSN. Den fungerer bare ikke
).
【ツ】

Linear Mode