|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
[INDEKS] Fallout 3 (anmeldelse)
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja den er egentlig meget fed!
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg får helt lyst til at købe det. kan det fås til ps
![]()
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
aah. så er det spil gennemført. syntes dog det er en lidt skuffende slutning jeg nåede aldrig til lvl 20. og syntes godt de kunne ha tilføjet et par 200 quests mere som man kunne gå i gang med efter spillet
øv øv. men man skal vel stoppe mens legen er go'eller i det mindste lade en forsætte
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Btw, så har jeg også spillet men bare ikke tid nok til at gennemføre den ... Er kun lige kommet til Megaton efter ca. 3 måneder efter jeg fik spillet... |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Moderator
jeg kan ikke downloade patchs ^^ det er til Xbox. ikke PC
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Moderator
Der findes også Patches til Xbox 360
![]() Kræver blot at man er forbundet til internettet, og logget ind på Xbox Live, med sin Xbox 360. Derefter skal man blot starte spillet, og så vil den automatisk spørge dig om du ønsker at downloade en opdatering til spillet, hvorefter du selvfølgelig skal trykke ja for at få patchen ![]()
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Moderator
så burde jeg måske alligevel skaffe Xbox live
hvor meget siger du det koster?
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Jeg spiller ik så tit på min Xbox mere, men jeg betaler stadig for Gold Membership, for synes det er dejligt at have adgang til det hele ![]()
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| fallout 3 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
LinkBacks (?)
LinkBack til denne Tråd: http://www.snyd.dk/forum/anmeldelser-af-computerspil/546-indeks-fallout-3-anmeldelse.html
|
||||
| Skrevet af | For | Type | Dato | |
| Fallout 3 - Snydekoder - Spila.dk - Dansk Gaming Community | Denne tråd | Refback | 19-03-09 23:57 | |
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:41.

øv øv. men man skal vel stoppe mens legen er go'
... Er kun lige kommet til Megaton efter ca. 3 måneder efter jeg fik spillet...

Linear Mode