|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
[INDEKS] Sid Meier's Civilization Revolution - PS3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sid Meier’s Civilization Revolution – Anmeldelse | Anmeldelser af fede spil
Havde længe overvejet om jeg skulle give Civilization Revolution til Playstation 3 en chance og fik det nu med posten tirsdag. Har spillet Civilization serien siden deres første udgave og har været ret vild med denne type for turn based strategy. Har nu gennemført spillet på forskellige sværhedsgrader og forskellige gametypes. Men uha hvor Civilization Revolution skuffer mig. Der er intet nyt at finde i dette spil for mig - faktisk er der blevet pillet en hel del ud i forhold til Civilization IV til PC. Spillet bliver utrolig ensformigt med det samme og du har næsten ingen muligheder med dine forskellige tropper eller byer. Desuden er hele bygge strukturen i spillet dårligt lavet/balanceret så man ender i alle end-games med bare at skulle trykke Cirkel 10.000 gange for at få en tur overstået. Spillet oser faktisk af dårlige ting - bla. virker multiplayer delen noget tamt, ingen mulighed for kommunikation med andre spillere og spillene bliver som regel ret korte, men stadig langtrukne tidsmæssigt. Single player + custom maps er håbløst. Man kan ikke få lov at vælge hvilket type land man vil kæmpe på, men smides blot ned på en lille plet et sted - hvor der i samtlige spil mest af alt er vand. I Civ IV kan man i det mindste bestemme hvilket type land/størrelse/temperatur mv man vil kæmpe i. Har brugt en 10+ timer på spillet og nu bliver det pakket væk igen - langt væk. Dette er i mine øjne et meget svagt forsøg på at lave et fedt strategispil om til et konsol spil - nogle spil har det altså bare bedst på PC med mus/keyboard styring.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 21-03-10 kl 19:23. |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Trist... men så har man lært det.. strategi spil virker bedst på PC
![]()
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forum Bossen
Har lagt selve anmeldelsen på bloggen: Sid Meier’s Civilization Revolution – Anmeldelse | Anmeldelser af fede spil
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 21-03-10 kl 19:24. |
|
|
![]() |
| Tags |
| anmeldelse, civilization revolution, spil, vurdering |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:47.

【ツ】
.
- moderator siden september 2008.

Linear Mode