|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Warcraft III The Frozen Throne
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hey
spillet hedder Warcraft III også kaldet WC3 det er et meget fint spil der er mange der spiller det, har personligt aldrig haft lyst til at spille campain delen, spillet er sjovt i et på dage / uger så bliver det kedeligt, det mangler ligesom noget.. multiplayer delen er meget porpulær (online) den er ikke for de kræsne typer, vil sige den er lidt mystisk i det, der er folk som har editet nogle kort feks noget som hedder Dota (meget populært) du vælger en karakter og bevæger dig rundt på kortet og dræber fjendens karakter vis du mangler et godt spil vil jeg forslå du finder et andet, dette er ok vis du er warcraft fan og godt kan lide sære spil vis du kan, så er dette spil for dig, husk nu at det er et strategi spil, altså ikke first person shooter er ligesom WoW eller noget giver den 4/10 stjerner, grafiken er ok, men det er jo også et gammelt spil, efter et par dage bliver du træt af det og lyden er heller ikke den bedste vis der er nogen som spiller WC3 og vil give en mere kompliceret version af online delen er i velkommen til at skrive det men vis du er nysgærig kan du altid købe spillet og teste det, det er rimelig billigt soya
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
multiplayer eller singleplayer?
det er et fint spil, men holder ikke lang tid før man er træt af singleplayer :P men jeg spiller det også i ferien (multiplayer) vil sige det er værd at teste om du kan lide det, koster lidt under 200kr for udvidelse og orginal
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
jeg syntes også selv det er mega fedt, men man skal også være tålmodig vis man vil spille online
og singleplayer delen er rimelig kort i er meget velkommen til at omskrive den ![]()
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
ja eller lave en anden må du selv om
![]()
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hillerød, Danmark
Alder: 18
![]()
|
Jeg har både det almindelige og expansion pack. Har spillet det lidt, men har ikke rigtigt brudt mig om det.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:46.

Linear Mode