|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Warcraft III The Frozen Throne
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kommer også an på dit første intryk af B.net (online) vis nu du starter med at spille "are you a retard?" så stopper du nok med det samme, men der er mange forskellige slags spil. det første jeg prøvede var LOAP (life of a peasant) og jeg elskede det og har spillet det lige siden
syntes dog nogle af de andre spil online er lidt nedern :P Dota feks (det er populært) men fortrækker god gammeldags Rollespil ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Soya
.Hvis du kunne give spillet en overall karakter, ville det være herligt - for så smider jeg den på bloggen !Jeg har tilladt mig at rettet lidt stavefejl samt tegnsætning - ellers er den ganske god . |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mener vidst vi allerede har den kode
men tak alligevel
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:46.

Linear Mode