|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Call of Duty 4 (skydespil)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Jeg som har Call of duty 4 og 5 til PC
, jeg syntes at 4er nok lidt bedre, men 5érn har nogle af sine fordele, for eksempel at i 5éren er der tanks og menneskerne de ser langt mere naturlige ud, og grafikken. 4 er lidt bedre hved at der er flere baner der køre på en gang, imens i Call of duty 5 kan der nogle gange gå en halv time til en time, at der er en bane der kommer igang.Jeg glæder mig til at se Call of Duty 4 Modern Warfare 2, det skal nok blive en rigtig god en! ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, måske kunne anmeldelsen være en smule længere...lige nu tror jeg man får meget lidt ud af det...
![]()
|
![]() |
| Tags |
| cod, cod4 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:42.

, jeg syntes at 4er nok lidt bedre, men 5érn har nogle af sine fordele, for eksempel at i 5éren er der tanks og menneskerne de ser langt mere naturlige ud, og grafikken. 4 er lidt bedre hved at der er flere baner der køre på en gang, imens i Call of duty 5 kan der nogle gange gå en halv time til en time, at der er en bane der kommer igang.

Linear Mode