|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Spilanmeldelser på Snyd.dk Bloggen
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg er ikke helt sikker.. hva bruges denne kategori til?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skrive anmeldelser?
Jeg går ud fra, at men enten kan skrive dem på forummet (altså oprette en ny tråd i denne kategori og skrive løs) eller sende anmeldelsen til admin, hvor han derefter smider den op på bloggen, så den er tilgængelig for alle, der besøger den. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
som den jeg skrev om call of duty eller? kan du ikke komme med et eksempel, jeg kan måske hjælpe
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sjovt du nævner det. Jeg skulle liiiige til at skrive et indlæg i din anmeldelse
. Sig endelig til hvis jeg skal flytte din CoD anmeldelse herind .Alle anmeldelser kan bruges. Hvor hvidt de skal publiceres på snyd bloggen, bestemmer jeg ikke. Det er kun godt, hvis folk begynder at skrive anmeldelser. Btw, rigtig god anmeldelse! |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
tak, det må du meget gerne, vil gerne hjælpe til her i forumet, syntes forumet er lidt inaktivt
|
|
|
![]() |
| Tags |
| anmeldelser, spilanmeldelser |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:42.

【ツ】

- moderator siden september 2008.

Linear Mode