|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Gran Turismo 5 - PS3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2010
![]()
|
Gran Turismo 5 - PS3
Så er det her snart! Det længe (meget, meget længe) ventede GT5. Snart kan alle få fingrene i herligheden de har ventet på i evigheder. GT5 udkommer på onsdag! Kongen over alle bil spil - vil nogen måske kalde det. De gamle GT spil har helt sikkert været noget for sig. Personligt har jeg altid været forelsket i netop GT serien. En magisk blanding af simulation og rå racer. Ofte hver for sig, men sjældent sammen. Derfor har Gran Turismo altid været noget helt specielt. Grafik: 5/5 Skal vi starte med noget af det GT5 for alvor har promoveret sig på? Jep, grafikken. Hver gang ”Polyphony” har frigivet nye screenshots og video sekvenser, tror jeg alle har siddet med munden på hvid gab.. Kan du holde på en lille hemmelighed? Grafikken er ligeså lækker in-game! Detaljerne sprudler, lakken skinner, røgen flyver og varmen spejles i asfalten. Der er gjort så ekstremt meget ud af alting i GT5. Jeg sidder tilbage med følelsen og tanken - ”Så tror da fanden det tog så lang tid!” Lyd: 5/5 Hvad er det bil spil uden en sprød motor, eller en metallisk-hvinene turbo? Der er sparet på lyden. Der er masser af den! Fantastisk detaljerede motor lyde, dæk der skriger og hyler når jeg ”drifter” gennem en skarpt sving. Fantastisk! Faktisk er lyden i GT5 så fantastisk at jeg kan høre hvilken udstødning der sidder på min elskede Honda Civic Type-R. Jo flere penge du spendere på voldsomme udstødninger, turbo'er og motor-dele, jo vildere lyd! Aldrig set (hov, HØRT) bedre. Aldrig.. Gameplay: 4/5 Her måtte jeg for første gang tænke lidt over karakteren. Gameplay'et er i grunden det samme som før. Det vi elsker, og altid har elsket. Alt er utrolig gennemtænkt, og alt føles så rigtigt. Så realistisk. Præcis som en rigtig simulator skal være. Men jeg sidder stadig tilbage med følelsen af at jeg mangler et eller andet. Jeg kan ikke sætte en finger på hvad, men følelsen er der. Det er helt sikkert. I GT5 finder du over 1000 forskellige biler delt op i deres respektive klasser, og kan købes enten brugte eller nye. Vi har en garage, et tuning-værksted samt en mekaniker til at de mere almindelige opgaver. Der findes selvfølgelig også ræs i massevis, delt op i klasser og typer. Samlet karakter: 5/5 Gran Turismo 5 skal opleves. Det skal føles, og lyttes til. Det er absolut et ”must-have” for enhver bil entusiast. I det hele taget til alle jer derude der har en lille ”ting” for biler. Et spil som Gran Turismo 5 skal, og jeg gentager, skal spilles med rat og pedaler. Helst også gear samt kobling. Har du ikke allerede det? Så er det et must-buy sammen med dit eksemplar af GT5. Jeg forsøgte kort at spille kun ved hjælp af min controller. Jeg kan slet ikke se pointen i det, og pludselig forsvandt alt der associere med ordet ”Simulator”. Der er ingen vej uden om. Nap et Logitech G25 eller lign med når du henter dit GT5. Playstation only Polyphony Digital - Sony PEGI: 3 1-2 players Network play: 2-16 players PAL - HD 720p/1080i/1080p 3D Compatible PSP Compatible |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg tror jeg skal have Grand Turismo.
![]() Fed anmeldelse! ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:33.

Linear Mode