|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
ARMA II anmeldelse
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den første var noget lort men håber i kan lige den her
![]() ARMA 2 andmeldese fixet og bedre: kort om ARMA 2 arma 2 er en af de spil med det noget flotteste grafik team work og kampe campaign: i campagin spiller men som cooper som har en mission i landet Chernarus han har 3 andre venner eller som man kan sige squad deres mission handler om at de skal føre en krig med mindst cvile dræbte........................................ map (kortet) i kender normele spil der hvor der er masse af forskelleige maps men sådan er det ikke i ARMA II i ARMA II spiller man på et kempe kort på 225 km2 of real world data og der er 1 million 3D objects her kan i se noget om kortet: 225 km2 of real world data 1 million 3D objects 350 kilometers of roads 50 towns and villages 2 dams and numerous small lakes and ponds Certain hilltops reach an altitude of over 700m Almost 100km2 of forests Urban areas contain ports, factories Military installations including large airfield Direction and distance signs accompanying road network Civilian population and wildlife multiplayer: der er nogen forskellige mulitiplayer mods der er: free-for-all (igen team kun skyder rig) team death match (skyder rig med team) over tag øen (CTI handler om at det ene hold skal overtage øen man får mulighed for at købe manskiner soldater og våben) coop (co-op handler om at man skal klere nogen missioner på kortet man vinder tit køretøjer og fly og helicoptere og våben) og jeg mener der er flere biler tanks helicoptere og fly: der er 100 maskiner i ARMA 2 .................................................. .................................................. ......... generalt: i ARMA 2 kan du gå fra at være en ko til en soldat i en tank der er i en vigtig kamp, du kan også være cvil. i spillet er der nogen lande der er i krig imod hinanden se dem her: team 1: United States Marine Corps Chernarussian Defence Forces team 2: Russian Armed Forces Chernarussian Movement of the Red Star oprør og cvile National Party Citizens of Chernarus du kan se mere her: Factions - ARMA 2 .................................................. .................................................. ......... de har lavet noget der heder mission editor en rigtig god ting når man har gennemført spillet!! det første ARMA spil hed operation flash point cold war crisis bistadio og codemasteres lave det sammen men nu arbjerder de ikke sammen mere ARMA 2 fik stor succes men operation flash point 2 som codemartes har lavet bliv et epic fail spillet udkom den 19 juni i EU og den 26 juni i USA spillet er kun til pc men de snakker om det skal komme til XBOX 360 det her er del 1 vis i ikke syntes den er ok laver jeg videre på den .................................................. .................................................. .................... vurdering gameplay 8.5/10 gameplayet er fint men det er ledt svært grafik 10/10 spillet har noget af det bedste grafik til dato det ligner helt værkelighed realistisk 10/10 det her spil er ikke bare noget hvor man stormer ligesom i MW2 her handler det om Strategy og at gå i dækning men AI er ledt dumme nogen gange multiplayer 10/10 multiplayer er god de har lavet nogen gode modsdet var så vurdering ![]() Sidst redigeret af MAXIMUM; 29-09-10 kl 16:39. Grund: den første var dårlig |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
en meget kort anmeldelse, og du har kun givet vurdering ud fra hvor meget spillet kræver for ens pc, i stedet for gameplayet. prøv næste gang at skrive lidt mere om spillet, og give os nogle + plus og - minus ved spillet. føler ikke rigtig at jeg fik noget at vide om spillet, der kunne fortælle mig om det er et godt eller dårligt spil
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Hej
God anmeldelse Du skal bare være mere seriøs med den, når du skriver en anmeldelse skal du ikke give DIN mening, du skal også tænke på andre forhold.Stop med at bruge ord som "Rigtig Fedt Spil" og lav en længere beskrivelse af det. Og det er ikke urealistisk, bare fordi man kæmper mod mange, de har bare lavet det dejligt svært, så der er noget at kæmpe for! "mission editor: er noget af det bedste i spillet uden den ville spillet sucks" Jeg synes før du sagde at spillet var en af de bedste? Du skal kigge på hvad du har skrevet før, eller bare huske det, det ville gøre din anmeldelse 100x bedre. Men håber du forstår hvad jeg har skrevet, og jeg håber vi ser nogen fremtidig anmeldelser fra dig Du skal bare tage forårs reglerne, og så skal de tnok gå, ellers kan du kigge på andre anmeldelser her fra snyd.dk, så kan de give dig et indtryk af hvad, og hvordan man gøre helt nøjagtigt.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
spillet heder ikke operation flash point 2 det er codemasters der har lavet det se det her link: ARMA 2 Official Website - ARMA 2
og det med at jeg giver den mindre stjerner fordi at det lagger mega meget er fordi at de kunne da godt advare en om at man skal have en super computer det går jo ikke vis man køber et spil som ens pc ikke kan køre ![]() men der er rigtig der mangler ledt men jeg advare vis i skal købe skal i have mindst 4 GB ram GTX 260 og vis i vil køre det super skal i have i7 og GTX 295 og 8 GB ram men altså Bohemia Interactive haft ledt problemer med grafik motoren i spillet, men håber at ARMA 2 operation arrowhead bliver bedre og mere lag frit |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]()
|
Hehe, jeg kører det I fuld Grafik, og jeg har kun 2 GB RAM, og Geforce 8800 Ultra
Man skal ikke altid tro på hvad man læser, man skal hellere prøve det.
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
det er jeg nu ikke helt sikker på det kan jo være at du har en skærm med få pixler
det kan også bare være fordi at du ikke ved hvordan man settter det på high prøv at send mig et billede hvor du setter det i alt i very high skal se det billede før jeg tror på det ![]() |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]()
|
Jeg har en FULL-HD skærm, og vis du ikke tror mig, så lad vær
De eneste spil, jeg ikke kan sætte på det højeste, er de mere nye spil.Btw. Jeg ved godt hvordan man ændre options.
|
|
![]() |
| Tags |
| arma godt spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:52.

de har lavet nogen gode mods

Linear Mode