|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
ARMA II anmeldelse
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#31 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg mente en pc der kostede 20000 glemte lige et 0.
|
|
|
|
#34 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
@MAXIMUM
Off-topic, men har du faktisk nogensinde spillet Halo 3 ? Man løber ikke bare frem og prøver at tage en eller to med sig i døden, det er langt mere strategisk end man lige tror. ![]() On-topic igen .. Fin anmeldelse, men hold dig til et "proffesionelt" synspunkt. personlige meninger er helt okay, men hold dig til en kommentar eller to. ![]() |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@god of cheating ja jeg er stor halo fan og har også reach!!
men når jeg mener det så mener jeg på easy men fjender det lige og kun setter cod ind.
|
|
![]() |
| Tags |
| arma godt spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:08.

Linear Mode