|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Runescape!<3
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Runescape er et mmorpg spil man kan klare mange queste og får nogen god våben jeg har selv en bruger der er i level 71 man kan vidst komme i level 120 eller sådan noget men tilbage til spillet jeg har spillet det lige side 2006 og har haft mange bruger
men spillet handler om at du er et menneske der kan komme i level og klare queste få pet men der er nådet der er igerterne man skal have member den kan man så købe på kredit kort og det er ikke særlig dyr det koster 40 kroner om måned jeg vil sige at man skal vente til man er i level 30 eller 40 ellers skal man træne på så mange ting der er både stregth og attack og defence minehakning og træfælning jeg vil gerne fårste det som det er jeg vil anbefale det her spil vis du elsker mmorpg og skal trække tiden ud dens grafik er ikke så godt som det er i andre spil jeg vil give den 6/10og styring er også fint nok men kunne være bedre den får 7/10 og her er en lille tips til queste og andet der stå på dansk runescapetips.dk her er en lille gameplay
Lavet af lassehagerSidst redigeret af SnydAdmin; 10-03-10 kl 23:54. Grund: titlen ændret - undgå at spamme i titlen tak |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Han skrev det var et MMORPG Spil, og jeg synes Runescape har virkeligt godt grafik. Det kan ikke få grafik, som Crysis evt. Fordi Runescape er et gratis Java spil, det har ikke high-poly models, eller kraftige C++ koder, men bare luftige scripts lavet i Java.
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Præcis som Stefan sagde. Der er mange ting der sætter grænser for hvad man kan i Java.
Mange brokker sig over grafikken i RuneScape, helt uden at vide en pind om hvad det har krævet bare at få ordnet den grafik der findes i spillet i dag. Jeg ville virkelig gerne se nogen af de brokhoveder lave et Java-spil så stort, med bedre grafik, og som ikke kræver mange flere ressourcer end RuneScape gør. Hvis JaGeX valgte at skifte over til Shockwave platformen, ville de have mulighed for at lave meget bedre grafik, men Shockwave har også sine begrænsninger.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
Jep den er jeg helt forstået på og Nej jeg kan ikke lave sådan et spil x.x.
Men hvis i læser [Ifølge min mening] vil i nok forstå. Men tag fx. habbo (Kan dog ikke samlignes herefter at habbo bruger shockwave og java scripts) Men jeg syns de ku godt ha gjort lidt mere ud af pixels har os haft runescape af og til er det da sjovt nok :D Men kikker man efter er det muligt at se (firkanter i ens figur eller ens omverden). Det kunne blive løst ved hjælp af (Bedre editor) (opgradering til shockwave.) [Som loader meget hurtigere] |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Undskyld, men snak ikke om noget du ikke har forstand på. Vil ikke sige Shockwave er hurtiger, men mere "Kraftig" Altså de kan klare meget mere. Runescape har en nem funktion inde på skærm-Styring, du kan skifte skærmopløsning op på det højeste, så vil du ikke se pixels
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Citat slut. -Nuga out fra denne tråd |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2010
![]()
|
Citer:
![]() ![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:32.

men spillet handler om at du er et menneske der kan komme i level og klare queste få pet men der er nådet der er igerterne man skal have member den kan man så købe på kredit kort og det er ikke særlig dyr det koster 40 kroner om måned jeg vil sige at man skal vente til man er i level 30 eller 40 ellers skal man træne på så mange ting der er både stregth og attack og defence minehakning og træfælning jeg vil gerne fårste det som det er jeg vil anbefale det her spil vis du elsker mmorpg og skal trække tiden ud dens grafik er ikke så godt som det er i andre spil jeg vil give den 6/10
her er en lille gameplay 

Linear Mode