|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Runescape!<3
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
RuneScape har ikke verdens bedste grafik, men det har dog udviklet sig en hel del hvis man sammenligner i dag og versionen i '07, klager bliver ikke taget seriøst.
Jeg syntes selv at RuneScape bliver for ensformet og firkantet (oh the irony). Man løber frem og tilbage mellem to steder for at træne, men der er ikke så meget grund til at komme op i lvl 100 hvis man ikke betaler for membership. |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
Taget i betragtning af at Runescape er et spil man spiller over browseren og at det er kodet i Java så har det meget godt grafik + at gameplayet er noget helt for sig selv... Jeg kan huske da jeg selv spillede dengang i Runescape Classic og selv der var spillet meget flot...
Giv en 35-40kr for membership og prøv det for en måned så vil i hurtigt opdage hvorfor Runescape har et unikt gameplay... Med så mange quests til at bygge op på spillets historie og så mange forskellige skills at træne fra løber man næsten aldrig tør for noget at lave i Runescape ![]() |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Jeg havde 99 i woodcutting og fishing, tog lidt tid ja, men sjovt var det ikke ligefrem. |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Det er da også noget af det nemmeste, taget med firemaking
![]() - Prøv evt. Strength, Defence, Attack, er selv 99 i strength, og nogen andre skills. Du har dog ret, det er ikke sjovt at træne det samme 24/7, men en del sjovere med variation. ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:21.

Linear Mode