|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Call of duty moderne warfare 2 ...
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Hej kære snyd det her er min første spil anmeldese jeg håber at i kan lige den
Call of Duty Plejer og handle om 2 verdenskrig men nu har de gjort det igen de bruger moderne våben jeg elsker det her spil og missonerne er god man skal redde gidsler på en olieplatform Som er blevet taget til fange af terrorister og så er der også min yndligsbane er snigeskytte banen hvor man er med captain price som man var med i 1 man skulle i en forrige misson redde ham fra et russik fængsel og nu er der kommet nået nyt du kan spille med dine venner og med en af dine venner fra xbox live du får stjerner får være special ops¨I online spillet kan man komme i lvl 70 og nu kan man få sporsigal på våbnet og mange flere udvalg af våben med sniper og shotgun og handgun plus bazzoka lyde er lækker den får 10/10og grafiken er fantastik /10/10 styring kunne have vært bedre men god nok 8/10 ![]() Så den Få 10 ud af 0 håber i kunne lig min anmeldelse |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 16
![]() |
lidt og forvirrende. ellers go'
har selv tænkt lidt over at lave en anmeldelse til MW2 men har ikke rigtig haft tiden og lysten. ![]() nogle screenshots og længere tekst ville være bedre til næste gang eller i det mindste fortælle hvad du snakker om. folk der ikke kender spillet ved ikke hvad "snigeskytte banen" er for noget ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:27.

og med en af dine venner fra xbox live du får stjerner får være special ops¨
og nu kan man få sporsigal på våbnet og mange flere udvalg af våben med sniper og shotgun og handgun plus bazzoka lyde er lækker den får 10/10

Linear Mode