|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
Seagate 1TB Harddisk.
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Jeg er jo en der laver en masse ting på min computer. Jeg er en der er god til IT og ting med computer, så plads kan man aldrig få nok af. Jeg var ved at løbe tør så jeg købte mig en 1 Terra Byte hvilket er 1000 Giga Byte. Fra Seagate. Seagate er et godt produkt og jeg har brugt det før. Man får hvad man betaler for.
Den vejer Ca. et halvt kilo, USB 2.0. Kommer med egen ledning til strøm og stikket kan skiftes ud så den passer til en lidt ældre stik kontakt. Den har egen blæser i bunden, hvilket er et af de mindst praktiske ting. Så jeg har stilt min på en rist. Den er kompatibel med Microsoft readyboost, hvilket vil sige du kan gøre din computer hurtigere ved at din computer lagre oplysninger på din harddisk, så din harddisk virker lidt som en Processor også, det højest er 4080 MB, som ikke er noget problem eftersom den jo er på 1 TB. Den kommer også med USB Stik, og skal bare installeres og ellers er det bare plug n' play. Jeg vil stærkt anbefale den til folk der downloader meget, Køber mange spil. Man kan sagtens installere spillet på den eksterne og så køre det derfra. Det havde jeg ingen problemer med. Så den er god at have. Den kan købes på Dustin Home - Hjemmeelektronik på internettet - 2 så kommer den inden for 2 dage.
Sidst redigeret af Duspende; 14-01-10 kl 14:06. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Da det er usb stik eller skal den i en router (taler om netværks-hardisk)?
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Det er en harddisk du kan oprette forbindelse med, uden at bruge et kabel.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et minus der er ved USB samt Netværks harddiske, er at man ikke opnår helt den samme hastighed, som man ville kunne med en S-ATA harddisk.
USB og WiFi understøtter ikke de helt høje hastigheder endnu. Og jo, WiFi kan være ustabilt, alt afhængigt af hvilken form for WiFi Harddisk man har, samt hvilket stykke WiFi hardware man har i computeren. Men en ekstern USB harddisk er skam dejligt at have. Har selv brugt min mange gange, bl.a. til at spille spil fra, høre musik, se film, osv. ![]()
|
![]() |
| Tags |
| 1 tb, ekstern, harddisk, seagate |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:14.

Linear Mode