|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
anmeldelse af acer 7535
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
hej. ejer en acer aspire 7535
den er god til at spille på da jeg har 3 store spil på den og det kører fint
den er god til internetbrug og den er ikke den helt store Gamer pc lyden er også god men den hakker lidt i den lidt hvis man spiller 2 spil På én gang tastaturet (godt tastatur) som er nemt at skrive på og behageligt at sidde ved så er der en fordel ved Acer. De er så smarte at lave internet knapper til at skift fra trådløst til kabel internet det er rart at man ikke skal ind i et hav af indstillinger så er der en bluetooth knap, selv om at der ikke er indstalleret bluetooth i den så er der en backup knap til at trykke på så man nemt lige kan lave backup Håber den er blevet bedre Nu ![]() anbefaler andre at købe den (ikke fordi jeg selv har den men fordi den er god)
Sidst redigeret af simon.snyd; 12-01-10 kl 16:43. Grund: Grund for redigering: Fordi den ikke var færdig |
|
|
|
| Skulderklap til simon.snyd af: | Taizun (12-01-10) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Aha... ok. men ellers en god start
glæder mig til at se slutningen...(et pro tip kunne være at bruge word programmet til at kontrollere stave fejl osv.)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | simon.snyd (12-01-10) |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
men jeg redigerer ting ind efterhånden jeg kan mere ![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fin nok anmeldelse
![]() Vil dog lige påpege, at Acer ikke er det eneste firma som installerer WiFi(Trådløs internet/Kabel) samt Bluetooth knapper på deres PC'ere Det er stort set alle computer-producenter der gør det idag(På bærbare), idet at det er en form for standard. Men det er en mindre påpegelse ![]() Derudover ville det være fantastisk hvis du kunne uddybe din anmeldelse lidt mere. Det er helt okay, hvis du ikke har kendskab til diverse komplekse ord, som kan få anmeldelsen til at se mere profesionel ud, men en dybere forklaring af hvad der f.eks. gør den ekstra god, en bedre opstilling, dybere forklaring på de tekniske detaljer(F.eks. hvor godt grafikkortet er, i forhold til andre grafikkort), osv. Tag det som et stykke konstruktiv kritik Øvelse gør mester.PS: Lagde også lige mærke til en mindre fejl.. Du skriver ''500GB Grafik''. Tror du mener ''500MB Grafik/Video-ram'', idet at der ikke findes noget grafikkort med 500GB video-ram :P Men en fin anmeldelse. Det er selvfølgelig helt op til dig om du ønsker at gå mere i dybden med den, eller lade den blive som den er. Jeg smider bare en masse tips ud, som jeg håber kan hjælpe dig ![]()
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nu så jeg altså ikke lige hvad den CPU er (altså den er en 2 kernet 4 kernet, eller GHz) og når du skal anmelde en kan du jo altid bruge google til at finde hvilke tekniske ting den har fx. her:
PriceRunner Danmark - Acer Aspire 7535-644G50MN AMD Athlon X2 Dual-Core QL-64 2.1GHz / 4GB / 500GB / LED17.3 / BD / Win Vista Home Premium Produktinformation ellers kan man jo altid gå ind på deres hjemmeside... ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Ja den ser skam god ud
![]() Vil lige sørge for at den bliver smidt ind i den rette kategori, når der engang bliver oprettet en ny kategori ![]()
|
| Skulderklap til Taizun af: | simon.snyd (12-01-10) |
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Senior Medlem
Citer:
![]() Citer:
Har hørt Noget om Anmeldelse af elektronisk udstyr. Er jeg i den rette retning? Skriv lige hvad den skal hedde ![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:36.

glæder mig til at se slutningen...

Linear Mode