|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
anmeldelse af acer 7535
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er Acer ikke generalt det bedste mærke?
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator
Personligt kan jeg bedst lide HP/Compaq, Fujitsu Siemens og Asus.
Spørger du mig, ville jeg tro at det er HP der er det bedste og/eller mest kendte mærke indenfor bærbare. Har aldrig været vild med Acer. Skulle jeg vælge imellem en Asus og Acer, ville jeg vælge Asus. Men hvis der var frit slag, ville jeg gå efter en HP, især nu hvor deres nye HP Envy 13 og 15 er udkommet Man får ikke lige så god hardware, design og solidt materiale i en bærbar, som det de er bygget af, og indeholder, for den pris idag. EDIT: Hvad angår mathias besked, så er jeg stærk modstander af Dell computere. De er gode arbejds/skole-computere, men meget mere synes jeg heller ikke de er. Prisen er høj. Synes nemt knapper ryger af, derudover har jeg hørt meget om at der tit er problemer med hardwaren i Dell-bærbare. Som sagt, så synes jeg prisen er for høj. Man kan finde en bærbar med bedre hardware, federe design, osv. for omkring samme pris, eller derunder. Dell's kundeservice er dog rimelig godt. Dell computere ses dog oftest på offentlige områder, så som biblioteker, skoler, o.lign. Derudover bruger en del arbejdspladser også Dell computere. Jeg har en teori om at det er fordi de har nogle gode muligheder hvad angår forsikring samt kundeservice, i forhold til andre mærker.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 13-01-10 kl 14:16. |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
tror de hedder dell latitude d580 (tror jeg vist nok)
|
|
|
|
#17 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg må også sige at siemens er de bedste jeg kender. Den har været gennem meget og de lever stadigvæk. Har en asus nu og der skete over 20 fejl på computeren når jeg skulle tænde den (og jeg havde ikke gjort noget som helst), så jeg ved ikke... men min asus er værdfald mega kraftig...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg havde en stationœr foer den var godt nok langsom meen den var ogsaa gammel
nu har jeg den pc jeg andmellede eg den er god men jeger hellerikke den store gamer grunden til jeg ikke skriver aa ordeligt er fordi jeg skriver fra en nintendo dsi ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:40.

tror de hedder dell latitude d580 (tror jeg vist nok)

Linear Mode