Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Anmeldelser > Anmeldelser af Computerspil

Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil

ArmaTribes anmeldelse

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 07-11-09, 22:19   #1 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Nov 2009
gucchi har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 508, Level: 10 Points: 508, Level: 10 Points: 508, Level: 10
Level up: 16% Level up: 16% Level up: 16%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Lightbulb ArmaTribes anmeldelse

Jeg er ikke helt sikker på at det her er det rigtige sted at poste, men jeg fandt det mest passende her.

ArmaTribes er lavet af mig, og 2 af mine venner. Vi har brugt omkring 2 år på at få lavet, og nu vil vi gerne have det ud i verden.

Vi sigter efter at lave et grafisk pænt og overskueligt design, hvor det er nemt at navigere rundt, og ikke er for kedeligt at se på.

Når vi har indtægt nok til at leve på spillet har vi mange planer om tilføjelser til spillet, forbedringer, optimeringer osv! så jeg håber at folk syntes om det

Anyway, nu til det vigtige.

ArmaTribes er et browserbaseret mmorts(massive multiplayer online real time strategy) spil. I bund og grund går det ud på at opbygge din by og udvide.

Det hele starter med at du opretter en bruger, og samtidigt med det vælger du en Tribe, og et verdenshjørne din første by skal placeres i.

Herfra får du en lille by du skal opbygge med bygninger og arbejdere, og researche for at bygge andre bygninger. Hver eneste bygning kan opgraderes så den giver større bonus.

Senere når din by er blevet stor nok og du har researchet kan du udvide og bygge nye byer. Eller du kan fokusere på at bygge en hær og overtage/ødelægge andre spilleres byer, eller bare plyndre dem for resourcer.
Det er dog ikke muligt at tabe sin sidste by.

I spillet findes der også alliancer, fredskontraker, og venneliste. Det hjælper på at forsvare sig/hinanden mod angreb, og få andre fjender ned med nakken.

Vi har lanceret for nylig, og der er stadig lidt balancering af spillet der skal foretages, men vi skyder efter at det skal blive et sjovt spil, og selvom du kan bruge penge på det, skal det ikke være sådan at bare fordi man bruger penge bliver man uovervindelig.

Her får i lige et par screenshot af selve spillet:

By siden, hvor du bygger bygninger. I bunden ses en liste over byens produktion, og indgående og udgående fjendlige, neutrale, og venlige handlinger.

Træning af arbejdere.

Verdens kortet. Vi arbejder på at forbedre navigationen, og få så man kan se lidt mere af gangen, også selvom man ikke har guld profil

Rang listen. Se toplister over ens score, alliancer, offensiv og defensiv.

Jeg håber spillet vækker noget interesse hos jer .

*EDIT* Linket til spillet Armatribes
Vedhæftede billeder
Filtype: jpg untitled.jpg‎ (97.6 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg 2.jpg‎ (101.0 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg 3.jpg‎ (19.7 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg 4.jpg‎ (19.4 KB, 5 visninger)

Sidst redigeret af gucchi; 08-11-09 kl 09:01.
gucchi er offline   Citer
Skulderklap af 3 brugere til gucchi
dk_mini (05-02-10), SnydAdmin (10-11-09), Taizun (08-11-09)
Gammel 07-11-09, 23:22   #2 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

det ser sgu meget nice ud

men du sagde noget om at betale for det.
skal du så betale for ekstra bonuser i spillet, eller skal du betale for at kunne betale for at spille selve spillet?

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 08-11-09, 01:09   #3 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Hej gucchi,

Fedt du tog dig tid til at skrive om jeres spil, (vi har været i kontakt via e-mail).
Det er rigtig spændende spil og håber i får en god tilslutning til det.

Når jeg finder lidt luft vil jeg da afprøve spillet. Ser i hvert fald flot ud og lyder spændende.

Sidst redigeret af SnydAdmin; 08-11-09 kl 01:17.
SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 08-11-09, 08:12   #4 (permalink)
Senior Medlem

utan's Avatar

Vundne Tuneringer: 2

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: silkeborg-jylland
Alder: 15
utan er en populær bruger
Points: 3,748, Level: 38 Points: 3,748, Level: 38 Points: 3,748, Level: 38
Level up: 66% Level up: 66% Level up: 66%
Standard

hvad hedder hjemmesiden??

utan er offline   Citer
Gammel 08-11-09, 09:00   #5 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Standard re

haha hvor typisk, jeg glemmer altid at sende linket til selve siden. selvom det giver sig selv i mit hovede i hvert fald :P. anyway linket er Armatribes

mht til Soyaman

det er 100% gratis at spille, du vælger selv om du vil købe guld eller ej. I nogle spil er det sådan at hvis du bliver guld er du nærmest uovervindelig. Vi syntes selv vi har fået det balanceret ordenligt sådan at det er en fordel men samtidigt ikke altafgørende
Gammel 08-11-09, 09:06   #6 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Standard

Citer:
Originalt skrevet af SnydAdmin Se Indlæg
Hej gucchi,

Fedt du tog dig tid til at skrive om jeres spil, (vi har været i kontakt via e-mail).
Det er rigtig spændende spil og håber i får en god tilslutning til det.

Når jeg finder lidt luft vil jeg da afprøve spillet. Ser i hvert fald flot ud og lyder spændende.
heeh det er næsten umuligt at ikke finde tid i starten af spillet i hvert fald. Det går lidt langsomt i starten, hvor du ikke rigtigt kan noget. Vi er ved at finde ud af noget så det bliver knap så kedeligt at starte op. så snart du kommer igang er der ingen problemer, og slet ikke når man har fået sin by nr 2 og 3 :P
Gammel 08-11-09, 11:18   #7 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Tror da lige jeg vil signe up.
Går tit død i spil som disse, men jeg vil da give det en chance

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Gammel 08-11-09, 14:45   #8 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Taizun Se Indlæg
Tror da lige jeg vil signe up.
Går tit død i spil som disse, men jeg vil da give det en chance
aye. samme her

men tror du der er mulighed for at tilføje noget musik i baggrunden når man sidder og spiller ArmaTribes? kan godt forstille mig det bliver lidt langt i længden uden noget ordentlig gammeldags musik

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne

Sidst redigeret af Soyaman; 08-11-09 kl 15:02.
Soyaman er offline   Citer
Gammel 08-11-09, 22:39   #9 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Ganske underholdende og kan egentlig godt lide det går lidt sløvt i starten. Taizun stiger hurtigt derinde og forsøger at bide mig fast i anklerne på ham

@gucchi: Jeg har dog en request, der er nemt at implemterere. Kan i ikke lave en "husk mig" funktion fra forsiden Armatribes
Da det er et spil der ligger op til at man kan logge ind mange gange hver dag, så burde man ikke skulle skrive sit login hver gang man besøger siden bliver træls ret hurtigt.
Ellers har jeg ikke lige noget at beklage mig over - vil udforske spillet og se om vi kan gøre en forskel derinde.

SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 09-11-09, 05:48   #10 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af SnydAdmin Se Indlæg
Ganske underholdende og kan egentlig godt lide det går lidt sløvt i starten. Taizun stiger hurtigt derinde og forsøger at bide mig fast i anklerne på ham

@gucchi: Jeg har dog en request, der er nemt at implemterere. Kan i ikke lave en "husk mig" funktion fra forsiden Armatribes
Da det er et spil der ligger op til at man kan logge ind mange gange hver dag, så burde man ikke skulle skrive sit login hver gang man besøger siden bliver træls ret hurtigt.
Ellers har jeg ikke lige noget at beklage mig over - vil udforske spillet og se om vi kan gøre en forskel derinde.
Hehe, kan da se at du formåede at komme forbi mig på rank-listen i løbet af natten
Fra og med idag, og indtil på Fredag, vil jeg ikke være hjemme. Så der burde du have massere af tid til at komme højt på listen

PS: I Mozilla Firefox er ''Husk Adgangskode'' funktionen indbygget, og jeg behøver ikke at skrive min adgangskode, osv. når jeg besøger siden

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Svar

Tags
armatribes, browsergame, strategy

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:25.