|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
ArmaTribes anmeldelse
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Her jeg mener at login skal være cookie-baseret, rammer man forsiden og er logget ind, skal man bare vidersendes til selve spillet - desuden vil man undgå at blive påvirket af den korte Session-Timeout spillet har (klikker man ikke på noget i 5-10 minutter, logges man ud). I IE og Chrome jeg også bruger, skal det hele indtastes hver gang
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 09-11-09 kl 17:49. |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Moderator
det er surt jeg først har fri Kl 17
det giver mig ikke meget tid til at bygge ting
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
jeg ved ikke helt hvorfor men asp.net er ikke glad for at man ændre på timeouten på session. ellers har jeg bare gjort det forkert :P, den er sat til 60 min.
vi skal nok få en husk mig funktion!, lige nu er jeg ved at rette fejl, og når jeg har fritid, lave en slags start tutorial, så folk ikke dropper spillet fordi de ikke kan finde rundt |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
du kan da bare lave en lille film hvor du snakker, mens du klikker rundt med musen?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
well, det skal være noget der er tilgængeligt inde i spillet, og at loade en film hver gang man skal logge på er ikke så optimalt hehe. det bliver nok en boks der flyder rundt, med tekst, og en cookie som husker om du har skjult boksen eller ej, så du ikke bliver irriteret over den er fremme hver gang du skifter side
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Moderator
oh, smart xD
men du kunne også have den på selve startsiden, et sted på midten hvor der står med store bogstaver og når du klikker kommer der en pop-up
|
|
|
![]() |
| Tags |
| armatribes, browsergame, strategy |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:19.

【ツ】

Linear Mode