|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 15
![]()
|
tænkte at vi måske skulle lave en "Kritik" tråd, så alle på forumet får lov til at sige gode, dårlige eller andre ting til andres anmeldelser. f.eks hva' man kunne gøre bedre, eller hva' man syntes var godt i en bestemt anmeldelse. jeg ved godt man kan skrive under hver anmeldelse. men der er lidt mere orden hvis alle beskederne er samlet ét sted
jeg vil gerne starte ![]() Daniel. du laver nogle gode anmeldelser. men syntes at du nogle gange misser kamp systemet. det ville være rart med en linje eller to hvor du forklarer hvordan kamp systemet fungerer, og hva' du selv syntes om det ![]() i andre er meget velkommen til at skrive til andre anmeldelser her på forumet
har du set en ny film eller prøvet et nyt spil?. lav en Anmeldelse lav også en om dit yndlings spil/film aktiv og stolt medlem af Snyd.dk! spørgsmål, eller brug for hjælp omkring en tråd eller spil? send mig en mail på Drunksoya(a)hotmail.com ! |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg vil nu hellere, at der blev skrevet kritik i hver enkelt anmeldelse... på den måde ved man hvad man skal gøre bedre næste gang, også når den er god kan man bare skrive det...
Men den ide kunne man bruge om HELE snyd.dk
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 15
![]()
|
nå ja.
men jeg syntes sjældent der bliver skrevet kritik i selve anmeldelses tråden
har du set en ny film eller prøvet et nyt spil?. lav en Anmeldelse lav også en om dit yndlings spil/film aktiv og stolt medlem af Snyd.dk! spørgsmål, eller brug for hjælp omkring en tråd eller spil? send mig en mail på Drunksoya(a)hotmail.com ! |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil også erklære mig enig i themaster. Man kan blot skrive kritikken i tråden.
![]()
|
![]() |
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Display Modes | |
|
|