|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
[INDEKS] Black & White 2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så er den her endelig.. jeg har længe lovet at lave denne anmeldese og nu kommer den altså. enjoy!
Black & White 2 er efterfølgeren til det meget elskede Black & White 1. har ikke selv prøvet 1'eren men efter de folks meninger jeg har hørt, skulle 1'eren være bedre, men med meget dårligere grafik [find nogle screenshots og sammenlign?] ![]() jeg har nu købt Black & White 2 - 200 danske kroner. og jeg må sige at det er de dårligste 200 kroner jeg nogensinde har brugt! spillet er UTROLIG kort, og med KUN 7 baner i hele spillet. uden nogen form for Multiplayer eller Skimirsh Mode.. jeg må sige at jeg blev skuffet da jeg gennemførte det, især fordi det kun tog mig 16 timer! selvom dette spil er utrolig kort er det også sjovt. kampene er dog lidt tamme når man ser små mænd skyde på hinanden. men kampene hvor ens bæst kæmper mod fjendens er Epic! grafikken er desværre rimelig dårlig, men det virker fint til spillet. jeg må sige at de der 16 timer gik hurtigt, det er et sjovt spil. men kort.. ![]() spillet går generalt ud på at starte en by. du er gud og skal få disse folk til at arbejde og tilbede dig. du kan vælge at være ond eller god. kast med dine folk som var det fjer eller fodr dem og giv dem flotte huse. der er mange underholdnings mulighedder. og masser af forskellige ting du kan købe / gøre, desværre er spillet alt for kort til at prøve det hele. når du engang får gennemført det kan du gennemføre det Igen med de ting du har købt, eller starte et nyt spil med et nyt bæst. der er også lavet en udvidelse som man kan købe med 3 ekstra baner og nogle nye ting. jeg har ikke prøvet det da jeg fandt det spild af penge at bruge 100kr på 3 baner.. hvis du kan spille det hos en ven eller hos nogen anden er det fint tidsfordriv. men at købe det selv syntes jeg ville være spild af penge, medmindre du har vundet i Lotto. især i disse tider hvor penge er sværre at holde fast på. hvis der var flere baner og flere mulighedder i dette spil ville jeg klart anbefalde det. det er fedt at være en gud og bestemme over sine bønder. elsker at bygge et tempel og og så ødelægge det med en stor sten. det er self op til dig selv om du vil være go' eller ond! men selvom bygge perioden er sjov, bliver det knapt så sjovt at gå i kamp da der kun er 3 slags units. dine Swordsmen som er gode generalt. dine Archers som dræber ens bæst hurtigt. og så et bæst som så kan smadre alt, men bliver desværre dræbt at Archers hurtigt.. ikke det store udvalg. mange finder nok underholding i dette spil. hvilket inkluderer migselv.. men desværrre for kort og firkantet til at spille igen. Gameplay - 3 lyd - 3 Underholdning - 8 Grafik - 5 spillet er mega fedt. desværre ALT for godt. lyden er okay, ikke noget man bliver irriteret af. men heller ikke underholdene. grafikken er fin til spillet, da man ser oppe fra og ikke har tid til at kigge på detaljer - min personlige mening er: Det er værd at prøve. men ikke værd at købe. sorry PS: der går rygter om der bliver lavet en ny nummer 3. chancen for dette er dog ikke særlig stor da Liongate (skaberne bag B&W er i gang med op til flere projekter. lad være med at vente på et nyt kapitel af dette spil, det er virkelig ikke det værd..)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af SnydAdmin; 21-03-10 kl 19:11. |
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til Soyaman | themaster ![]() ![]() ![]() ![]() (10-07-09), † Daniel † (10-07-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
*underskylder spam*
billeder blev nok lidt store i det, men ImageShack ser ikke ud til at virke ordenligt. så hvis i kender et program som kan rezize billeder må i meget gerne sige til så jeg kan fortsætte mine anmeldelsertak fordi i gad at læse den.. ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hvis jeg husker rigtig så er der en "thumnail" når du uploader billedet...
prøv at upload billedet igen (eller find den) også se efter en thumnail kode så du kan sætte den ind... både photobucket, imageshark og gemdet.nu har dette feature. btw så havde jeg hørt at B&W var et sjovt spil da man kunne udryde bygningerner med monstre og lave tonadoer osv... men det var godt du skrev dette anmeldelse for jeg ville (måske) have købt det. men nu tror jeg ikke jeg vil .og igen fed anmeldelse. ps. Jeg ville nu bruge lotto pengene på at købe et bedre spil såsom DDR (danse måtter + spil)...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
tak. og jo. spillet er også utrolig sjovt, og en fed oplevelse. men det er desværre for kort og indeholder for få ting til at være 200kr værd. det er bare ærgeligt at de har brugt så fed en idé til at spil og så gøre det så kort! de burde sælge det til nogle andre spil udviklere så vi gamere kunne få et ordentligt spil
![]() Overall Score: 4 det kæmpede hårdt. og jeg vile virkelig gerne give det et 5 tal. men det er simpelthen for kort, og firkantet i længden så det må nøjes med et 4 tal. desværre
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Black & White 2 – Anmeldelse | Anmeldelser af fede spil
Coveret vil snarest blive rettet (ca. en uges tid). Kom gerne med evt. rettelser, hvis du har andet på hjerte. Sidst redigeret af SnydAdmin; 21-03-10 kl 19:11. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:18.

så jeg kan fortsætte mine anmeldelser

.

!
Linear Mode