|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
[GUIDE] hvordan man laver en anmeldelse af et spil
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hvordan man anmelder et spil:
Af themaster aka hamun Bygget videre på af Daniel og Darth Master - tak til jer ![]() Når man spiller et spil man synes godt om (eller synes dårligt om) og man gerne vil lave en anmeldelse af den, så alle de andre, kan få det at vide, skal du IKKE kun gå igennem kun det gode (eller kun det dårlige) ved spillet. Hvis man skal lave et spil anmeldelse, så skal man se fra begge sider af spillet. Altså, du skal være neutral, også bagefter give din mening. Nogle af de ting, man kan komme ind på kan være:
Og husk jo mere detaljeret din anmeldelse er, jo bedre indblik får din læsere det. men det er ikke ens betydning med at du skal lave 10 siders anmeldelse. 1-2 sider er fint. For hvis der er meget tekst så vil ingen læse den. Og hvis I vil hjælpe til så husk altid at angive disse info: Spil anmeldt: Spillets titel Anmeldelse af: Brugernavn Anmelderens karakter: Fra 1 til 10 (1/10) Udgiver: Udvikler: Udgivelsesdato: Noter evt. dato til de forskellige konsoller Platform: Konsol, PC - PS3, Xbox 360 osv. Genre: FPS, RPG, RTS osv. Held og lykke... nogle eksempler på hvordan man kan lave en anmeldelse: [INDEKS] Dreamfall: The Longest Journey [INDEKS] Dragon Quest IIV (8) journey of the cursed king. (PS2) [INDEKS] Mirror's Edge [PC] [INDEKS] World of Warcraft
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... Sidst redigeret af themaster; 30-04-10 kl 23:01. Grund: [1/5/10] - Har slettet [*]Hvad er det gode eller dårlige? da det allerede var der. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | SnydAdmin (02-07-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rigtig god guide themaster. Den laver vi lige sticky så vi sikre så mange som muligt læser det igennem. gj
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
om spillet er populær i dag
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
En ganske pæn vejledning i hvordan man laver en anmeldelse.
Mine principper i hvad der skal være i en anmeldelse: 1) Lidt Historie omkring firmaet der har lavet spillet 2) Historien i spillet 3) Gameplayet (i mine øjne, ofte det mest fyldende i anmeldelsen) 4) Grafikken 5) Lyden 6) Holdbarheden 7) Endelig konklusion samt karaktergivning
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 16
![]() |
Sticky!
du kan se om det er populært ved feks at spørge dine venner om de spiller det, eller kigge på hjemmesider hvor de sælger spil hvor mange der er solgt osv jeg har planlagt et par anmeldelser men der sker ik' så meget, da det er sommer og har ik' rigtig haft lysten soz. det kan være jeg kommer med nogle senere ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udmærket formular.
Og hvis man vil glæde forummets moderators, kan man i sin anmeldelse tilføje og udfylde denne formel Spil anmeldt: Spillets titel Anmeldelse af: Brugernavn Anmelderens karakter: Fra 1 til 10 (1/10) Udgiver: Udvikler: Udgivelsesdato: Noter evt. dato til de forskellige konsoller Platform: Konsol, PC - PS3, Xbox 360 osv. Genre: FPS, RPG, RTS osv. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (11-08-09) |
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
glemte helt at skrive...
Hvis man ikke har spillet ville bibliotek.dk være et godt sted at låne spil. De vil give en indblik i hvordan spillet fungere, og hvordan spillet er. og jeg håber det er i orden hvis jeg adder Taizun's[EDIT: Du mener vel Daniel's? -Taizun ) og Darth Master´s foreslag med i min?... skal nok give credit![]() Edit: Hov ja undskyld Daniel ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... Sidst redigeret af themaster; 25-11-09 kl 16:49. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det jeg næsten altid gør er at forsøge at få handling på min anmeldelse Blot det jeg ikke kan finde ud af at skrive med tykt på snyd
Min opsætning vil blive således: fx. HEAVY RAIN ....................... ................................. .................................... ............................ ................. ........... Historie .................................................. .... .......................... ................................ ................................ udgiver evt. andet og til slut ligge lidt links til musik (Themes) og nogle billder ;P |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:06.

【ツ】

soz. det kan være jeg kommer med nogle senere 

[/url]

Linear Mode