Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Anmeldelser > Anmeldelser af Computerspil

Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil

Hvordan skal spillet anmeldes?

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 20-06-09, 11:51   #1 (permalink)
Dark Lord of the Sith

Darth Master's Avatar

Vundne Tuneringer: 7

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: København
Alder: 22
Darth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sig
Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Aktivitet: 37% Aktivitet: 37% Aktivitet: 37%
Standard Hvordan skal spillet anmeldes?

Nu har jeg jo lavet anmeldelser af nyere spil herinde på Snyd, men når man nu tager fat på ældre spil af dato, hvordan mener I så man skal anmelde det?
Normalt anmelder man et spil i sammenligning med andre nutidige spil på markedet (det gælder især grafikken), men hvis nu spillet er af ældre dato, vil I så mene at man skal anmelde det med datidens standarder eller med nutidens standarder?

Ex. Jeg spiller et spil fra 1999, hvor grafikken nok ikke helt kan følge med i dag, men dengang var det helt fantastisk. I mine øjne kan det godt virke uretfærdigt at hakke et spil fra 1999 ned på grund af graffikken, fordi man sammenligner spillet med noget fra 2009. Samtidigt vil det også virke underligt, hvis jeg hylder spillets forældede grafik.

Så spørgsmålet lyder: Synes I man skal anmelde spil ud fra nutidens eller datidens standarder?
"What do you wish to hear? That I once believed in the code of the Jedi? That I felt the call of the Sith, that perhaps, once, I held the galaxy by its throat? That for every good work that I did, I brought equal harm upon the galaxy? That perhaps what the greatest of the Sith Lords knew of evil, they learned from me?"
Darth Master er offline   Citer
Gammel 20-06-09, 14:27   #2 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71
Level up: 21% Level up: 21% Level up: 21%
Aktivitet: 12% Aktivitet: 12% Aktivitet: 12%
Standard

jeg ville sige at du skal komme ind på begge to.

fx. hvis spillet er pacman så kunne man komme ind på at det var tidens bedste spil. og at der er blevet lavet flere udgaver af pacman og (selvom dens kvalitet er ringe) er den stadigvæk populær den dag i dag.

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Gammel 20-06-09, 14:50   #3 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

jeg vil nok gøre det med nutidens standarter.. men jeg ville også nævne hvor godt det var dengang

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 20-06-09, 17:00   #4 (permalink)
Dark Lord of the Sith

Darth Master's Avatar

Vundne Tuneringer: 7

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: København
Alder: 22
Darth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sig
Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Aktivitet: 37% Aktivitet: 37% Aktivitet: 37%
Standard

Ok, så noget i retning af:

"Man kan godt se at spillets grafik ikke er på højde med det man ser i dag. Men da spillet udkom i 1999, var grafikken revolutionerende..."
"What do you wish to hear? That I once believed in the code of the Jedi? That I felt the call of the Sith, that perhaps, once, I held the galaxy by its throat? That for every good work that I did, I brought equal harm upon the galaxy? That perhaps what the greatest of the Sith Lords knew of evil, they learned from me?"
Darth Master er offline   Citer
Gammel 20-06-09, 17:51   #5 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71
Level up: 21% Level up: 21% Level up: 21%
Aktivitet: 12% Aktivitet: 12% Aktivitet: 12%
Standard

ja noget i den stil... men husk at hvis det er stadigvæk er populært den dag i dag, er det også værd at nævne det

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:17.