|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
[INDEKS] maplestory
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
fåes til: pc
udgave testet: pc genre: MMORPG alder: 13+ (men kan ikke helt se hvorfor) udvikler: nexon udgiver: nexon maplestory er et MMORPG spil, der handlerer om at dræbe monster, løse quests, få exp og stige level, jeg ved ikke presist hvor højt level man kan blive, men jeg har set en i level 200! maplestory er 2D, og grafikken er faktisk ret flot. jeg synes det er ret manga aktigt.. ![]() maplestory er gratis men man kan købe noget der hedder nexon-cash som man bruger i cash shoppen til at købe frk: våben,tøj og pets. men det er helt unødventigt, og jeg synes det er fuldkommen spild af penge. ![]() når du er over level 8 kan du vælge job (nogle job skal du være level 10 for at blive) man kan blive: bowman (buemand), magican (magiker), warrior (kriger) og thief (tyv). man kan kun have et job pr bruger, og 3 brugere pr acount. gameplay: 9/10, De knapper man starter med at styre med sidder nogle lidt mærkelige steder, men det kan rettes. grafik:7/10, Flot men ikke fantastisk. lyd: 6/10, lyden er okay, men kunne være bedre. musik: 3/10, musikken gir mig spat, men kan slåes fra. holdbarhed: 9/10, man kan blive mega højt level og der er masser quests at løse, jeg bliver aldrig træt af at spille, samlet: 8/10 ![]() ![]() ![]() ![]() download maplestory gratis her |
|
|
|
| Skulderklap af 9 brugere til utan | combatcarl (08-04-09), freddyz (26-05-09), Huma (08-04-09), nikorayu (08-04-09), SnydAdmin (08-04-09), Soyaman (08-04-09), Taizun (08-04-09), themaster ![]() ![]() ![]() ![]() (08-04-09), † Daniel † (08-04-09) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
listen to this man ---^
men altså jeg har spillet maple story før. Synes også det var sjovt for en stund. Men hvorfor ik? når jeg engang får det kedeligt, så kan det godt være jeg spiller det ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
Hmm, men altså, hvordan adskiller spillet sig fra andre online-MMO
RPG?
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
MMORPG = Massively multiplayer online role-playing game
Et langt ord...godt de fandt en forkortelse! ![]()
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
at det er i 2D?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
|
![]() |
| Tags |
| anmeldelse, maplestory |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:12.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode