|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
super smash brothers brawl. (SSBB) til wii anmeldese + tour
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg er meget stolt af den. Så... her kan i se den
![]() jeg skal nok uploade den på snyd.dk youtube brugeren. men ville gerne lige have en godkendelse fra jer om det er i orden... gav den 10/10 part 1 part 2:
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 27-03-09 kl 11:33. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
touché [nice anmeldelse]
men næste gang burde du "måske" skrive det ned hvad du vil sige og så læse op derfra du siger "øøhm" riimelig mange gange ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
oh ok
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh my God en fed anmeldelse! Men en del "'øhm" som Soya påpeger, but who cares? Vi er ikke professionelle, og dermed sættes der ingen krav eller standarter og lign.
Som sagt; glimrende anmeldelse! Du har min fulde tilladelse til at uploade den . Prøv i første omgang at uploade hele videoen. Jeg har netop gjort kontoen til "Director", hvilket vist skulle give os flere muligheder (her tænker jeg på længere videoer) - men ellers del den op i to afsnit, som jeg kan se, at du allerede har gjort, hvis ovenstående ikke virker. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
jeg mener at ikke kan uploade mere end 10 min. men kan godt prøve.
men tænkte nu mere på om der ikke er lavet noget ulovligt. Mht lyden. da der er meget baggrunds musik. så kunne det godt være at youtube sletter videoen eller sletter lyden
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis YouTube fjerner baggrundmusikken - eller hele lyden - er mine snydekode-gennemgange også knald ulovlige. Hvis YouTube ser sig nødsaget til at fjerne lyden, må det være sådan. Lige pt. har vi enten været ekstrem heldige eller også er alt legalt?
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
oh ok... vent lige lidt så skal jeg se om jeg kan uploade videoen i en omgang.
EDIT! da jeg ville uploade den så virkede det ikke fordi at limit tiden er på 10 min. det der med at man kunne få mere end 10 min var pga. at man kunne engang på youtube få tildelt denne feature. men den blev stoppen pga. at den blev misbrugt
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 28-03-09 kl 16:05. Grund: det virkede ikke. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hold da helt op! Fedt themaster.
syntes det er skide godt at du tør sætte et personligt præg på dine vids. skide godt. ![]() Ny smiliey tilføjet til ære for dig ![]() Soya, jeg syntes du er meget kritisk med den holdning. Øhm mv. gør det bare virkelig ægte og fra hjertet - I love it!! Keep up the fantastic work themaster!
|
| Skulderklap til SnydAdmin af: | themaster ![]() ![]() ![]() ![]() (29-03-09) |
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
jamen mange tak det sætter jeg virkelig pris på.
![]() jeg er allerede igang med at uploade den på snyddotdk brugeren. jeg prøvede at uploade den i en samlet fil men den virkede ikke fordi der er 10 mins begrænsning. (i kan også logge ind på brugeren og se det i "my videoes") vent i et par minutter, så får i også anmeldelsen her på siden. part 1: part 2: værdfald jeg tror jeg vil fortsætte med at lave anmeldelser, problemet er bare at jeg ikke har så mange populære spil at gøre godt med. men mit næste projekt vil være super mario galaxy til nintendo wii
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 28-03-09 kl 18:35. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| brawl, bros, brothers, smash, super |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:12.

du siger "øøhm" riimelig mange gange 

【ツ】

Linear Mode