|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Computerspil Her kan du finde generelle anmeldelser af forskellige computerspil |
[INDEKS] Mirror's Edge [PC]
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mirror's Edge Platform: PC, Xbox 360, Playstation 3 Testet Platform: PC Udvikler: EA Digital Illusions CE Udgiver: Electronic Arts Udgivelsesdato: PS3 & Xbox 360 November 12, 2008 - PC Januar 13, 2009 Genre: Modern First-Person Shooter Mirror's Edge blev for første gang udgivet til platformerne Playstation 3 og Xbox 360 i november 2008 efter 3 måneders tid blev det derudover også udgivet til computere. Spillet Mirror's Edge foregår i et opdigtet sted som godt kunne minde om en storby med alle de høje bygninger og de forskellige transportmidler der er til stede. Du spiller som Faith som er hovedpersonen i spillet. Du er hvad folk kalder en "Runner", som Runner er du veltrænet i parkour og grunden til dette er at du skal kunne være hurtig og være i stand til ikke at blive set af politiet. Grunden til at du ikke må blive set af politiet er at du bringer psykiske beskeder rundt mellem de revolutionerende grupper inde i byen. Du og en anden Runner ved navn Celeste er blevet trænet af Mercury som også har en meget vigtig rolle i hele spillet. Siden spillet udskiller sig fra de fleste andre spil er der blevet tilføjet en tutorial lige når du starter det i Story Mode, meningen med denne korte tutorial er at lære de grundlæggende trick i spillet at kende og lige kort leve dig ind i hvad der kommer til at foregå (Jeg anbefaler at i gennemføre denne tutorial før i fortsætter, da den dækker de grundlæggende ting i spillet som i kommer til at få brug for resten af spillet). I denne tutorial bliver du også introduceret til Celeste, hun arbejder sammen med dig. Et lille billede af hvordan det ser ud in-game: ![]() Selve historien i spillet begynder da du modtager et opkald fra din søster Kate som er en del af Blues, du får mulighed for at selv at komme derop ved hjælp af de tricks du har lært, når du endelig når op finder du hurtigt ud af at der en død mand i chefens kontor. Det viser sig at det er chefen der er død og den eneste til stede er din søster Kate, hun er blevet snydt og det meningen med det hele var at det skulle ligne noget hun havde gjort. Man får lov til at søge i rummet og det man støder ind på er en stykke papir med ordet Icarus på. Du bliver nødt til at stikke af fra dette sted da bygningen bliver omringet af Blues og desværre bliver du nødt til at efterlade din søster. Hun siger dog før du forlader stedet at du skal kontakte hendes overordnede Miller om alt hvad du finder ud af. Derefter begynder din mission for at få renset din søsters navn og sørge for at hun ikke bliver henrettet! Spillet fortsætter og jeg vil nødig røbe historien for spillerne, jeg vil derfor stoppe med intro'en og lade jer om at finde ud af resten .Det der også er unikt over dette spil er kamp systemet, du kan ikke bare løbe ind i din modstander og slå ham ud for dem du har med at gøre er top trænede indsats styrker velrustet med våben og beskyttelse. Du kan ved hjælp af forskellige comboer være i stand til at slå dem ud, men de kommer aldrig alene og de andre holder ikke igen med at skyde fordi du er ved at slå en af deres egen ned. Jeg vil dog sige at hvis du er hurtig og kan nå at få en af dem ned så burde resten være nemme, for der er nemlig mulighed for at samle de våben indsats styrken smider op. Derved kan man nemt eliminere resten af dem. Note: Du kan ikke reloade våbenene og de vil højt sandsynligt også sænke dig i fart, brug dem og smid dem væk så hurtigt som muligt! Et hurtigt billede af hvordan det vil se ud hvis du møder en af dem: ![]() Gennem spillet vil du støde ind på udfordringer der kan tage tid at klare, giv ikke op bare bliv ved for spillet er det hele værd. ![]() ![]() Grafikken i spillet er også godt, men dog kun når du køre den på max (på computeren) og det kræver desværre også en pæn kraftig computer, men du kan sagtens spille den i en mindre detaljeret mode og vær ikke bange for at det skal blive dårligt på den måde for det gør det ikke .![]() ![]() ![]() Minimumskrav til spillet: Windows XP or Vista Processor: Pentium 4 at 2.4 GHz RAM: 1GB Video: GeForce 6 Series with 256MB VRAM or better Anbefalede sysmtekrav til spillet: Dette er ikke "officielt", disse krav er baseret på Unreal Engine og er blevet taget fra Unreal Tournement 3's systemkrav. 2.4+ GHZ Dual Core Processor 1 GBytes of System RAM NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card 8 GB of Free Hard Drive Space Og sidst men ikke mindst, min egen vudering af spillet: Holdbarhed: 6/10 Spillet er fint men den fortsætter ikke for evigt. Når historien slutter, så slutter spillet nogenlunde også. Du kan altid prøve det online eller tage nogle Speed Runs, men det er ikke det samme. Grafik: 9/10 Grafikken i spillet er meget fin som jeg også har nævt tidligere. Dog er det lidt nedern at det er så pixelreret når man køre den i de lavere tilstande. Lyd: 3/10 Dette bedømmer jeg på min egen erfaring, jeg har selv haft mange problemer med lyden i mit spil og det har mange gange været som at høre en radio der var tændt på men ikke var indstillet på en ordenlig kanal. Samlet vudering: 6/10 - Ikke det bedste spil, men stadig værd at købe. Ekstra: Nogle videoer som jeg har optaget fra slutningen af spillet Note: Se det på eget ansvar da filmene indeholder en del spoilers! Sidst redigeret af ShadowHMF; 08-03-09 kl 22:13. |
|
|
|
| Skulderklap til ShadowHMF af: | darkmagicDK (05-04-09) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nice anmeldelse. men hvorfor skulle man se slutning vis man vil købe spillet?
spil er jo en anden måde at fortælle en historie på, det vil svare til du læser det sidste kapitel i harry potter og derefter læser bogen![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Citer:
... |
||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
joo. men det er rimelig småt i mine øjne. men det er godt du advarer folk
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
der er en "fejl" ja undskyld
![]() Citer:
også til videoen. av mine ører. kan godt forstå hvorfor du giver den 3/10. men det er jo også til PC og ikke PS3 vil tro der er en foreskel... men anyways god anmeldelse.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Fed anmeldelse
![]() Har selv prøvet Mirror's Edge på Xbox 360 for noget tid siden, og jeg synes det blev kedeligt rimelig hurtigt. Gameplayet var noget helt nyt og unikt, da det er sjældent man ser spil i denne stil, og blandt andet også pga. at der er få, måske endda ingen, Parkour spil, udover dette. Men udover at være nyt og unikt, manglede spillet efter min mening den lille gnist der skal til for at holde en kørende hele tiden. Men stadig en rigtig fed anmeldelse ![]() PS: Med en Xbox 360, Full-HD TV, og Surround Sound anlæg, skulle man næsten tro at man selv var en del af verdenen man spiller i. På første øjekast lignede personerne i dette spil, personer som var klippet ud af den virkelige verden, og sat ind i et spil. Grafikken er for vild i dette spil.
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
For Saturn da osse den lyd er ringe. forstår godt 3 tallet
![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||
|
Game Freak!!
Citer:
Citer:
Ja, det er helt sikkert, at grafikken er fed på Full-HD TV og surround sound, HELT GENIAL!!! ![]() ![]() ![]() Fed andmeldelse! ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:20.

.

.
spil er jo en anden måde at fortælle en historie på, det vil svare til du læser det sidste kapitel i harry potter og derefter læser bogen
...

【ツ】
Linear Mode