View Single Post
Gammel 01-06-09, 20:54   #2 (permalink)
Taizun
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af knottentot Se Indlæg
Jeg har et problem med mit "Call of duty modern warfare" til PC.
problemet er at når jeg fx. starter singel player så hvis jeg ikke gider se filmen og går vider ved at klikke på ESC så lukker den hele spillet ned også hvis jeg ser filmen og kommer ind i singel player mode så går den ud efter 5 min. nedern .
hvis jeg så går i multiplayer så kan den enten ikke starte eller også går den ud med det samme når jeg kommer ind

Håber i kan hjælpe

Jakob
Kunne enten godt lyde som en defekt version af spillet, hvor en opdatering ofte hjælper. Eller også kunne det være et hardware-problem.
Prøv at opdatere spillet, ved at hente alle disse opdateringer, og opdatere dem i rækkefølge(Det er vigtigt at du opdaterer dem i rækkefælge, efter hvordan jeg har sat dem op her, ellers kan der opstå konflikter i spillet når du prøver at spille det):

- Opdatering v1.1: Call of Duty 4: Modern Warfare Patch (Retail Update) CoD 4: Modern Warfare (PC) v1.1 Patch (Installer) Download File

- Opdatering v1.2: Call of Duty 4: Modern Warfare Patch (Retail Update) Call of Duty 4: Modern Warfare v1.2 Patch Download File

- Opdatering v1.3: Call of Duty 4: Modern Warfare Patch (Retail Update) Call of Duty 4: Modern Warfare v1.3 Patch Download File

- Opdatering v1.4: Call of Duty 4: Modern Warfare Patch (Retail Update) Call of Duty 4: Modern Warfare (PC) v1.4 Patch Download File

- Opdatering v1.5: Call of Duty 4: Modern Warfare Modification (Patch) Call of Duty 4 MW v1.5 Mod Tools Patch Download File
- Multiplayer opdatering v1.5: Call of Duty 4: Modern Warfare Patch (Retail Update) Call of Duty 4 MW v1.4 - v1.5 Multiplayer Patch Download File

- Opdatering v1.6: Call of Duty 4: Modern Warfare Patch (Retail Update) Call of Duty 4: Modern Warfare v1.6 Patch Download File

- Opdatering v1.7: Call of Duty 4: Modern Warfare Patch (Retail Update) Call of Duty 4: Modern Warfare v1.7 Patch Download File

Med en halvgod internet forbindelse burde dette ikke tage mere end 20-30 minutter

Hvis det dog stadig ikke virker, kan du forsøge at opdatere dine drivere til dit hardware. Derudover vil jeg gerne bede dig om at skrive dine hardware-specifikationer her.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer