View Single Post
Gammel 23-03-09, 19:26   #10 (permalink)
Soyaman
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

jeg syntes ikke det er en særlig grov straf. at scamme er virkelig noget lort som burde fjernes, at fjerne ham fra snyd i 2 uger må være et godt stykke tid til at tænke over tingene
desuden kan man jo heller ikke bare hjælpe lidt på siden og så bryde reglerne bevidst. jeg syntes dog der er kommet rimelig mange hack links osv på Snyd.dk, det er fint de bliver fjernet og folk bliver advaret men det er dog stadigvæk ikke helt det der skal til..

jeg vil forslå i skriver snyds regler ned på et indlæg så alle kan læse det og evt smide et link en som man kan trykke på så man kommer til regl siden når man opretter sig (eller bliver auto-vidrestillet) så folk får en chance for at læse reglerne
det er jo en snyd hjemmeside og det er vel lidt svært at forstå hack ikke er tilladt på en hjemmeside hvor man bruger "snyd" osv. vi burde give klart besked om at hack ikke er tilladt nogen steder

eller noget i den stil det er jeres beslutning men bare der sker noget for jeg har set rimelig mange hack indlæg på det seneste

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer