View Single Post
Gammel 21-05-08, 23:08   #1 (permalink)
Wzarlon
Snyd Oversætter - Level 1

Medlem siden d.: May 2008
Wzarlon har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Post Grand Theft Auto IV - GTA 4 til PS3

Jamen jeg vil da godt ligge ud med at rose et spil jeg spiller for tiden på min nye Playstation 3. Det er som titlen siger GTA 4

Oh uha det er et fedt spil jeg har startet min PS3 karrierer på.
Jeg har naturligvis prøvet de tidligere versioner af spillet på PC, og det har givet god underholdning i alle udgaver.

I GTA IV er du en østeuropæisk krigsveteran ved navn Nico Bellic. Du er blevet overtalt til at komme til Liberty City af din fætter Roman, med løftet om guld og grønne skove.
Virkeligheden er dog en anden for Nico, og du må nu ud i Liberty City og tjene nogle penge. (by all means necessary )
Man bliver grebet af spillet rigtig hurtigt, og man lære hurtigt at styre sin karakter til bens, kørende i bil/motorcykel, i både og helikoptere.
Personligt bruger jeg min SIXAXIS controller til MC, båd og helikopter og det virker skide godt. Tager godt nok lige nogle minutter at mestre, men det er værd at prøve.

I skrivende stund er jeg ca. 40% igennem spillet og har allerede brugt mange timer foran kassen, og jeg overraskes stadig over de mange detaljer der er i spillet.

Desuden er der en fed Multiplayer del i spillet. Du kan spille en masse forskellige typer spil mod dine venner eller tilfældige spillere på nettet.
Jeg har mest spillet Team Deathmatch med et par venner, men der er alt hvad du begære af spil typer. (Kør race, erobre zoner, politi mod røvere ol.)

Der har været nogle multiplayer situationer hvor jeg ligheden mellem mit spil og filmen Heat (ved banken) har været uendelig stor. De har formået at give spillerne et virkelig indlevende spil med utallige muligheder.

Jeg kan kun anbefale dette spil til andre der går med overvejelserne.
Check evt. dette fede Video Review af spillet, hvor du kan få lidt visuel indblik i spillet

Gametrailers.com - Grand Theft Auto IV - Review HD

Grand Theft Auto IV stunts video

Her kan du finde en lang række af
Grand Theft Auto IV (GTA 4) – PS3 Snydekoder
Grand Theft Auto IV (GTA 4) – Xbox 360 Snydekoder
Grand Theft Auto IV (GTA 4) – PC Snydekoder

Hygge

Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-03-10 kl 04:41.
Wzarlon er offline   Citer