Jeg har ikke lige selv kunne få denne recorder til at virke optimalt, men hvis andre har heldet med sig, kan de selvfølgelig også bruge den.
Citer:
en må sige at den der youtube bruger er VIRKELIG GODT FUNDET PÅ.
(jeg kan af en eller anden grund ikke give dig et rep+)
hvorfor tænkte jeg ikke på det?.
jeg har nemlig selv i tidens løb lavet mange amv´er på youtube.
|
Jeg takker

. Lige nu udtænker jeg en metode, så jeg kan tilføje jeres videoer på SnydDotDks konto. Min eneste umiddelbare mulighed ville være at downloade den fra YouTube og dernæst uploade den på Snyds konto - men vi må lige se tiden an.
Citer:
jeg må indrømme at du har motiveret mig til at lave nogle reviews af nogle spil jeg har så kan vi nemlig også både have snydekoder og nogle anmeldelser på samme bruger.
100% win
|
Præcis. Jeg kan oprette forskellige kategorier til hver enkelt sag - anmeldelser, snydekoder og hvad der ellers skulle komme af ideer i nær fremtid. Dog har jeg lidt problemer med dette lige pt., men jeg ser på

.
Citer:
|
og det bedste af det hele er at det UMULIGT kan blive slettet fra youtube da vi ikke bryder nogen copyright. (med mindre vi putter musik på)
|
Nu kender jeg ikke så godt til YouTube's politik, men lad os da håbe på det bedste

.
Citer:
|
Xfire kan også optage videoer i rigtig god kvalitet, ubegrænset længde + det er gratis.
|
Ja, Xfire kan også bruges. Det er egentlig lidt underordnet, hvilken en du benytter. På de fleste recorders kan du indstille frameraten, så kvaliteten er i top. Desværre reducerer YouTube billedkvaliteten til en vis standard, så videoen kommer alligevel til at ligne, det man med et pænt ord kalder afføring

.
Subscribe endelig

.