View Single Post
Gammel 19-01-09, 23:27   #1 (permalink)
Taizun
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard San Andreas Multiplayer

Nogen her på forummet kender allerede til GTA San Andreas Multiplayer aka. SA-MP.

Det er en tredjeparts(Third party) modificering til spillet GTA San Andreas, som kun virker til PC.

Det modificeringen gør, er at du kan spille GTA San Andreas online, med tusindvis af andre, på tusindvis af servere, samt lave din egen server til at spille både på lokalt netværk samt over nettet.

Hvis man aldrig har prøvet spillet - GTA San Andreas - råder jeg til at man prøver spillet før man begiver sig ud i SA-MP, da det kræver lidt kendskab til selve spillet, for at kunne forstå SA-MP ordentligt.

Til dem af jer der har prøvet GTA San Andreas, kan jeg kun sige at SA-MP vil gøre din San Andreas oplevelse mindst 100 gange sjovere

Hvis du føler dig det mindste interesseret efter at have læst ovenstående, råder jeg dig til at se mindst én af disse videoer:

Viser en del af hvad SA-MP har at byde på:

Lidt basejumping

Lidt sjov og spas i en Drive Thru'

Dem der synger sidder også i en Drive Thru' ved en Burger King.
Her er den originale film(Ja, lidt Off-Topic, men bare til dem der ik forstår det sjove i GTA Filmen)

Og her er et link til udviklerne af SA-MP's YouTube kanal: YouTube - sampdev's Channel

Håber på at komme til at spille med nogen af jer på et tidspunkt

Hvis i allerede har SA-MP, kan jeg fortælle at jeg oftest spiller på enten
Las Venturas Playground (IP/Port: 85.17.200.150:7777)
og Everystuff Tew Stunt+DM+Race (IP/Port: 65.111.171.247:7777)
Jeg går under navet ''xtaCy''.

Hvis i vil vide mere om SA-MP bør i besøge denne side, da jeg er alt for træt til at forklare alt for meget om det lige nu
Main Page - SA-MP

EDIT: Ja og så ville det måske også være en god ide af mig at lægge et link ind til jer, hvor i kan downloade SA-MP
San Andreas Multiplayer kan downloades her: SA-MP San Andreas Multiplayer mod for Grand Theft Auto (GTA SA)

Sidst redigeret af Taizun; 19-01-09 kl 23:32.
Taizun er offline   Citer