View Single Post
Gammel 18-01-09, 17:03   #19 (permalink)
SnydAdmin
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Originalt skrevet af ShadowHMF Se Indlæg
Orker ikke at lave en anmeldelse nu >.<...

Btw, jeg vil lige gerne høre en god defination af "kedelig i længden"... Det kan ikke passe at spillet er "kedelig i længden" når man nu ikke engang har spillet over level 20'erne...

"Kedelig i længden" er vist man har opnået en del i spillet og der ikke er meget mere man kan gøre i det...
Det er i hvertfald hvad jeg forstår med "kedelig i længden"...
Kedeligt i længden for mig var at det var det samme som alle de andre mmorpg (gratis som betalte).. Det kan være sjovt nok at level op i nogle dage, men da der ikke rigtig kommer nogle nye elementer ind i spillet mister jeg interessen.
Eneste mmorpg jeg faktisk har været rigtig glad for var Lineage II - super hardcore spil, men der var level-grinding også rimelig vildt. (slå meget meget mere ihjel for at stige end traditionelle mmorpg) og så var kommunikationen mellem spillerne for det meste på kinesisk, hvilket gjorde at jeg lærte en del kinesisk og kunne kommunikerer med Kineserne via 5 A4 ark jeg havde fået nedskrevet med ordsætninger mv. jeg havde opfanget.
Så spillet for mig var nok en kombination af sjov i spillet og læring af sprog

SnydAdmin er offline   Citer