Fik som tidligere nævnt
Spore med posten i dag og ville naturligvis lige se hvad det var.
Desværre er jeg endnu ikke kommet så langt da jeg konstant bliver mødt med
Citer:
|
En ukendt fejl opstod under registreringen. Prøv venligst igen
|
når jeg prøver at registrerer min konto hos dem (Er til EA Online). Virker til det er deres login server der er nede.
Ikke den bedste start, og der er ikke meget hjælp at hente på deres side.
(roder lige med proxy mv. for at sikre at det ikke er min comp. som blokerer)
To be continued...
Så fik jeg spillet og har brugt de første 10-15 timer med spillet. Og jeg er utrolig underholdt med dette spil. Det har de satme gjort godt.
De fleste af jer kender nok historien om spillet. (start som en celle, opbyg din helt egen art efter dine ønsker og forsøg at dominerer andre racer på din planet, for derefter at tage ud i rummet for at blive Universets hersker.)
Spillet fungerer utrolig godt da man ikke sidder i den samme "fase" i lang tid, men de formår konstant at vise og give flere muligheder - det bevirker at man ikke begynder at kede sig inde i spillet, men bare vil have mere og mere.
Faktisk trækkes man nogle gange lidt for hurtigt videre (man sidder med en følelse af man slet ikke har set alt i den pågældende fase i livet)
Jeg er selv ude i rummet nu og er ved at koloniserer planeter i min galaxe, og jeg kan slet ikke se en slutning på dette endnu. Der er tons af ting jeg endnu skal have afprøvet.
Spillet er hvad jeg vil klassificerer som et familiespil. Alle kan spille dette, fra helt lille til pensionist - og alle vil kunne blive underholdt.
Normalt spiller jeg de mere tunge spil (MMORPGs) og sidder altid med en kedsomheds fornemmelse efter nogle timers spil.
Denne gang har jeg blot lyst til mere Spore - mere mere!
Så en hurtig 1-10 vurdering får Spore sku en
9,5 fra mig (og det er altså uhyr sjældent jeg giver sådanne karakterer - nok kun spil som Starcraft der slår den med en ren 10'er)