MAXIMUM, du skal ikke diskutere sagen, du skal blot rette dig efter hvordan tingene foregår her på Snyd.dk. Og lad os nu ikke glemme at nævne at du allerede har været banned én gang pga. din unødvendige opførsel, og uvilje mod moderator/admins befordringer.
Som allerede nævnt, så er det ikke vores arbejde at sidde og klippe alle jeres indlæg sammen hele tiden, når I udemærket godt ved at I kan redigere jeres indlæg selv. Selvfølgelig sker der fejl, og ofte smider folk også en besked hvori de undskylder at de har lavet dobbelt-indlæg el.lign., men i dit tilfælde sker fejlene lige en tand for tit, og jeg har endnu tilgode at opleve at du lægger en undskyldning ved en af dine indlæg.
Så til næste gang beder jeg dig lige om at tænke over din opførsel. Du kan kalde os for dumme, men hvad er det lige præcis der får os til at være dumme? At vi gang på gang klipper jeres indlæg sammen når I laver fejl, og derefter beretter jer om dem? At vi gør alt i vores magt på dette forum, til at hjælpe jer med at få en bedre oplevelse? At vi holder en anstændig tone?
Du må meget undskylde, MAXIMUM, men jeg kan ikke se på hvilket punkt vi er dumme. At give jer brugere mulighed for at slette jeres indlæg, vil blot føre til at I kan skjule noget som I ikke synes andre skal se, bl.a. i tilfælde af at nogen har anmeldt jer for et eller andet på forummet, hvorefter I så forsøger at slette bevismaterialet for f.eks. dårlig opførsel, spam, m.m.
MAXIMUM, du skal blot integrere dig lidt bedre her på forummet, så vil vi slippe for at skulle hive dig op i øret hele tiden.