View Single Post
Gammel 17-03-10, 18:49   #6 (permalink)
themaster
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71
Level up: 21% Level up: 21% Level up: 21%
Aktivitet: 12% Aktivitet: 12% Aktivitet: 12%
Standard

Ok, jeg har søgt lidt på nettet omkring dette og det ser vist ud til at de sendte deres fejlrapport fil.
Men 3 ting som jeg lagde mærke til var:

1. Afinstallering af programmet (hvis det er muligt) også genstarte computeren også prøve at installere igen.
2. Afinstallere programmet (hvis det er muligt) også Installere det nyeste video og lyd driver kort der er. også prøve at installere det igen.
3. Installer det nyeste windows update. (du kan gøre det via start også står der windows update) også prøve igen.

Nu ville jeg nok anbefale at du tager en backup af dine ting, hvis nu det skulle gå galt (bare for en sikkerhedsskyld)

Lige nogle sider på engelsk som måske kan hjælpe

Aaron Stebner's WebLog : Visual Studio 2005 and .NET Framework 2.0 Setup Troubleshooting Guide (scroll lidt ned også ser du at nogle skriver omkring "visualstudio8setup" i deres fejl.)

failed to install because of system error 0x80131107...help! *SOLVED

Can't Install Security Update for Microsoft .Net Framework, Version 2.0 (KB922770) [Archive] - Aussie Phorums

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.

Sidst redigeret af themaster; 17-03-10 kl 18:54. Grund: links
themaster er offline   Citer