View Single Post
Gammel 06-03-10, 23:09   #3 (permalink)
Soyaman
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

woat O.o gratzoo0erz!

så ser vi vidst ikke dig det næste halve år?
haha

da du en af de få danskere her på forumet som har sådan en nøgle. laver du ikke lige en lille "anmeldelse" af spillet med din personlige mening om det? (sådan som det ser ud lige nu) og måske et par screenshot som guf til os kræsne gamere der sidder her ude og savler som et par hunde på Jensens Bøfhus

ja. jeg sidder også og venter på min Beta-Key men jeg regner ikke rigtig med at jeg får den. jeg har derimod væbnet mig med tålmodighed og Mass Effect (2'eren så snart jeg er færdig med den første) og venter spændt på Starcraft II Collector's Edition's indhold bliver afsløret og gør mig klar til at forudbestille det som lige nu ventes at koste omkring 800 Danske kroner på Coolshop.dk. ah ja..

selvom jeg ikke lige har spillet Starcraft har jeg spillet flere af Blizzard's spiltitler i flere timer uden rigtigt at miste interresen helt. disse titler som omtales er: World of Warcraft. Warcraft III og Diablo II jeg kan meddele at jeg har spillet World of Warcraft i mere end 1500 timer og Warcraft III 1000 timer. er ikke helt sikker med Diablo da det var længe siden og havde ikke Xfire på det tidspunkt.

<3

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer