View Single Post
Gammel 01-03-10, 19:23   #18 (permalink)
iJonas
Senior Medlem

iJonas's Avatar

Vundne Tuneringer: 1

Medlem siden d.: Jun 2009
Sted: Amager
Alder: 12
iJonas ligger på 0 i omdømme
Points: 4,483, Level: 42 Points: 4,483, Level: 42 Points: 4,483, Level: 42
Level up: 67% Level up: 67% Level up: 67%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via Skype™ til iJonas
Standard

Citer:
Originalt skrevet af SnydAdmin Se Indlæg
Kan ikke lige helt hitte ud af det der, gider ikke køre deres Java Applet.

Men hvis der nu er nogen af jer der skulle gå med et ønske om at få jeres eget domæne navn + webhotel til, kunne Snyd.dk måske godt være interesseret i at sponsorere det, mod at have link i bunden af jeres side (Noget ala: Siden er sponsoreret af Snyd.dk | eller bare Danske Snydekoder) - Dvs. Snyd betaler for 1. år og så kan vi altid genforhandle efter det år.

Dog vil jeg godt lige først se at i har prøvet at lave hjemmesider før, så vi sikre der kommer noget ordentlig indhold på siden.

Så hvis i allerede nu har noget indhold på nettet (muligvis på et gratis domæne), og er klar til at få jeres eget, så hiv fat i mig via PM med link til jeres eksisterende side og evt. ønske for domænenavn. (.dk eller .com)
-Det vil jeg gerne prøve. men, self. kun hvis vi får en aftale.. Mig & min ven vil lave en blog. NetBlog (Navn ikke helt sikkert endu ). Men som sagt, det ville være skønt. Og jeg tror det var Lundahl's idé. Men man startede med fx. "Husk også at besøge Snyd.dk | Snyd koder på Dansk", og derefter bliv overført til NetBlog.

Mere info, i privat besked, SnydAdmin

iJonas er offline   Citer