View Single Post
Gammel 10-02-10, 13:59   #6 (permalink)
Taizun
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Mus34 Se Indlæg
life support er en addon jeg har hentet fra garrysmod.org den skal bruge en anden addon som hedder Resource Distribution, der er bare det problem at når jeg bruger link (s)tool på an gennerator eller andet fra life support så bliver denne prop usynlig og det er ikke så sjovt. nogen der kender til det problem, for kunne godt bruge lidt hjælp
Det kan muligvis være et af dine andre addons der er problemet. Prøv at fjern alle dine addons, udover LS og RD. Hvis det virker, kan du derefter prøve at lægge dine addons ind, én efter én/gruppe efter gruppe, og teste efter hver gang du har tilføjet dem.

Hvis det virker uden alle de andre addons, kan du nemlig nemmere udpege hvilken addon det er der forårsager problemet på den måde.

Derudover kan det måske også være en fejlagtig programmering. I så fald skal du have lidt forstand omkring .Lua kodning, før du kan begive dig i krig med at finde fejlen. Personligt har jeg ik erfaring med .Lua kodning.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer