View Single Post
Gammel 14-01-10, 09:54   #18 (permalink)
Soyaman
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Taizun Se Indlæg
Personligt kan jeg bedst lide HP/Compaq, Fujitsu Siemens og Asus.
Spørger du mig, ville jeg tro at det er HP der er det bedste og/eller mest kendte mærke indenfor bærbare. Har aldrig været vild med Acer. Skulle jeg vælge imellem en Asus og Acer, ville jeg vælge Asus. Men hvis der var frit slag, ville jeg gå efter en HP, især nu hvor deres nye HP Envy 13 og 15 er udkommet
Man får ikke lige så god hardware, design og solidt materiale i en bærbar, som det de er bygget af, og indeholder, for den pris idag.

EDIT: Hvad angår mathias besked, så er jeg stærk modstander af Dell computere.
De er gode arbejds/skole-computere, men meget mere synes jeg heller ikke de er. Prisen er høj. Synes nemt knapper ryger af, derudover har jeg hørt meget om at der tit er problemer med hardwaren i Dell-bærbare.
Som sagt, så synes jeg prisen er for høj. Man kan finde en bærbar med bedre hardware, federe design, osv. for omkring samme pris, eller derunder. Dell's kundeservice er dog rimelig godt. Dell computere ses dog oftest på offentlige områder, så som biblioteker, skoler, o.lign. Derudover bruger en del arbejdspladser også Dell computere. Jeg har en teori om at det er fordi de har nogle gode muligheder hvad angår forsikring samt kundeservice, i forhold til andre mærker.
nu mente jeg stationær

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer