Citer:
Originalt skrevet af themaster
her også lige fundet en fejl...
Kan du huske mortal kombat koden jeg skrev?
well jeg ændrede titlen, men åbenbart virker det ikke...
det er kun (titlen inden i emnet) som er blevet ændret
|
Nej i har ikke rettigheder til at ændre titler. Dette er grundet hele URL strukturen på siden. Retter i en titel, vil URL også ændre sig.
Har i en titel i vil ændre kan i PM mig.
Citer:
Originalt skrevet af † Daniel †
Har fundet en fejl:
Når jeg prøver at skrive en "besøg besked" (altså de beskeder man kan skrive, når man er inde på andres profiler), sker det ind i mellem, at der står følgende ovenfor tekstvinduet, hvor du skriver selve beskeden: Følgende fejl ved din tilmelding og min besked bliver derfor ikke postet  . Har det noget at gøre med, at den ikke godkender æ, ø og å, kommaer, punktummer, tal eller andre tegn?
Håber den bliver rettet snarest, hvis det er muligt  .
|
Yep, kender godt den fejl, og det har netop med ÆØÅ at gøre. Det er den simple editor problemet er i, og kan være jeg retter de "besøg beskeder" til advanceret editor hvis ikke jeg kan finde den reele fejl.
Den er på todo listen
Citer:
Originalt skrevet af darkmagicDK
det er der, jeg bruger den, har også prøvet hvor jeg ikke sagde husk mig.
|
Ok, lyder mærkeligt. Hvis du er blevet logget ud selvom du har "husk mig" aktiveret, er det fordi du ikke kan gemme cookies på din computer, eller at den er blevet sletter mens du har spillet.
Hold lige øje med problemet (jeg skal kunne genskabe fejlen for at kunne rette den)