View Single Post
Gammel 22-12-09, 11:07   #3 (permalink)
† Daniel †
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 18
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Ja, mulighederne er mange. Dazzle-metoden foretrækker jeg dog. Dels fordi min stationær er komplet død (kan af denne grund ikke teste din metode, selvom den lyder lovende. Både GPU og PSU er stået af) og fordi den optager i en formålstjenlig kvalitet, der også er nem at bearbejde efterfølgende.

Citer:
Den metode virker vel til alle slags computere, da dazzle´en har en usb...
men nu findes der en mere direkte metode til stationærer.
Jeg vil helst ikke stå for skud, hvis en eller anden pludselig står og ærgrer sig over købet, fordi det ikke virker optimalt. Derfor kan jeg kun garantere dens virkning på PS3'en. Ikke nok med at det kræver en USB-port, det kræver også et fjernsyn med scart-udgange. Hvis man ikke har disse udgange, skal man som du nævner i din video, bruge splitters. Det er oftest amerikanske fjernsyn, der ikke har disse udgange, hvorfor ved jeg ikke.

Men keep in mind, Dazzle bruges hovedsageligt til at overføre optagelser på DVD'er (film, VHS). Ligeledes kan du vælge en menustil til hver DVD.

Rigtig god video! Havde faktisk ikke set den før nu. Det er godt at få uddebatteret alle tænklige gamer-setups.

Aktiv igen !

Sidst redigeret af † Daniel †; 22-12-09 kl 11:25.
† Daniel † er offline   Citer